پیگیری خرید

اجاره بنز در کیش

یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش اجاره ماشین های مدل بالایی است که رویای رانندگی با آن ها را در سر داریم.

بنز از جمله برندهای محبوبی است که توسط افراد زیادی در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و در جزیره کیش هم چند مدل از آن برای اجاره موجود و به گردشگران تور کیش تحویل داده می شود.

اجاره بنز در کیش

هنگام سفر به جزیره کیش می توانید یکی از انواع بنز را رزرو کرده و در طول اقامت خود در این جزیره ی زیبا با این خودرو در شهر به گردش بپردازید و لذت رانندگی با یکی از بهترین برندهای دنیا را تجربه کنید.

سه مدل بنز پرطرفداری که در جزیره کیش توسط مسافران مورد استقبال قرار گرفته اند مرسدس بنز Slk350، مرسدس بنز کلاس C و مرسدس بنز E می باشند که در سایت بدوکیش می توانید مدل مد نظر خود را به راحتی رزرو کنید.

برای اجاره ماشین در جزیره کیش نیاز به مدارکی نظیر اصل گواهینامه، کارت شناسائی و .. می باشد که بهتر است از قبل آماده کنید. قوانین رانندگی هم در این جزیره با حساسیت بسیار بالایی اجرا می شوند و هیچ چراغ قرمزی را در سطح شهر مشاهده نخواهید کرد.

قیمت اجاره بنز در جزیره کیش :

در جزیره کیش خودروها با قیمت های مختلفی برای اجاره ارائه می شوند و هر کدام بسته به مدل و امکاناتی که دارند نرخ خاص خود را دارند.

خودروهای بنز هم نسبت به بعضی مدل های موجود قیمت های بالاتری دارند و از روزی 1 میلیون تومان شروع می شوند.

برای اجاره خودروهای بنز همین حالا با ما تماس بگیرید.

02172806

برای مشاهده قیمت اجاره انواع خودرو لطفا به صفحه اجاره ماشین در کیش مراجعه نمایید.

تنوع خودروها بسیار گسترده است اما اگر به خودروهای خاص علاقه دارید لامبورگینی هم می تواند گزینه خوبی برای شما باشد و سفر شما را خاطره انگیز کند. 

مرسدس بنز

مرسدس بنز Slk350

اسم شرکت بزرگ خودرو سازی آلمان Mercedes Benz برای بیشتر مردم دنیا شناخته شده است و این روزها تعدادی از زیباترین و لوکس ترین خودروهای موجود در دنیا در این کمپانی ساخته می شود. یکی از مدل های محبوب بنز Slk350 می باشد که با طراحی بی نظیر نظر بسیاری را به خود جلب کرد. این مدل در جزیره کیش در اختیار گردشگران قرار داده می شود تا لذت رانندگی با یکی از خوش ساخت ترین ماشین های دنیا را تجربه کنند.

مرسدس بنز کلاس C

ساخت مرسدس بنز کلاس سی از سال 1993 آغاز شد و هر سال در طراحی و امکانات آن تغییراتی ایجاد شد تا به شکل امروزی رسید . این مدل بنز به نسبت قیمت مناسب امکانات بی نظیری را ارائه می دهد و می تواند جز بهترین انتخاب ها برای گردش در جزیره کیش باشد.

بنز در کیش

بنز کیش

بنز کیش

بنز در کیش

نظرات کاربران (0 نظر)