پیگیری خرید

بیوگرافی بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی در شهر دامغان واقع در استان سمنان در تاریخ 1366/07/11 در یک خانواده 4 نفره متولد شد. او در سال 1384 وارد دانشگاه شاهرود شد و در رشته ی مهندسی عمران شروع به تحصیل کرد همچنین همزمان فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز کرد.

دوران کودکی بهنام بانی :

بهنام بانی از هشت سالگی به خوانندگی علاقه داشت و رویای تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ و اجرای کنسرت را در ذهن خود داشت. پدر بهنام یکی از عوامل اصلی گرایش او به موسیقی است زیرا پدرش نوازنده آکاردئون بود و بهنام از زمان کودکی زیر نظر پدرش به تمرین و آموزش مشغول شد. بعد از دوران نوجوانی بهنام بطور حرفه ای موسیقی را شروع کرد یکی از استاتید او محمد نوری بود اما بعد از مدتی علی رغم آموزش های زیاد در زمینه موسیقی سنتی متوجه شد علاقه ای به موسیقی سنتی ندارد و مسیر خود را با موسیقی پاپ ادامه داد. او اعتقاد داشت به راحتی میتواند موسیقی پاپ را ادامه دهد.

آغاز فعالیت حرفه ای بهنام بانی :

در سال 1385 یعنی در سن 19 سالگی با  یک گروه موسیقی به نام  روژان آشنا شد که مهدی یغمایی نیز در این گروه فعالیت میکرد و همکاری خود را با این گروه آغاز کرد.

آغاز شهرت بهنام بانی :

در مرداد ماه 1395 با پخش قطعه علاقه خاص با آهنگساز حامد برادران طرفداران خود را در سراسر ایران پیدا کرد پس از آن با انتشار قطعه من یه دیوونم محبوبیت بیشتری بین طرفداران خود پیدا کرد و با انتشار آهنگ علاقه خاص جایگاه خودر را در دنیای موسیقی تثبیت کرد.

بیوگرافی بهنام بانی

کنسرت های بهنام بانی :

بهنام بانی یکی از خواننده های پرطرفدار است در اولین کنسرت او که در سالن همایش برج میلاد برگزار شد تمامی بلیط ها ظرف مدت 15 دقیقه بفروش رسید و یک رکورد جدید در موسیقی کشور به نام او ثبت شد.

بهنام بانی علاوه بر اجرای زنده در پایتخت در شهر هایی مانند رشت ، متل قو ، جزیره کیش ، چالوس و ... نیز کنسرت برگزار کرد و در کنسرت های خود معمولا آهنگ های بسمه ، عاشقم کرده ، چه بخوای چه نخوای ، اخماتو وا کن ، من یه دیوونم ، همه دنیام ، چی بگم ، علاقه خاص و چند اهنگ جدید دیگر که آنها نیز توسط حامد برادران ساخته شده بود را اجرا کرد.

تاکنون بیشتر کارهای آهنگ سازی و تنظیم قطعه های بهنام بانی به عهده حامد براداران بوده البته برخی افراد مانند راشا تقی پور ، حسام فرحی ، آصف بایرام زاده ، مجتبی تیموری و میلاد فرهودی نیز کار اهنگسازی برای برخی از قطعات او انجام داده اند.

معمولا کار ترانه سرایی بیشتر اهنگ های بهنام بانی را فرجام خیر اللهی ، عاطفه حبیبی ، حمیدضا یوسفی ، نگین مرادی ، حسام فرحی ، مجتبی تیموری ، امیر مسعود میردامادی انجام داده اند.

زندگی خصوصی بهنام بانی: 

بهنام بانی ازدواج نکرده و مجرد است و به گفته خودش در حال حاضر قصد ازدواج ندارد اگرچه عکس های زیادی از او همراه با طرفدارانش در شبکه های مجازی منتشر گردیده و سر و صدای زیادی بپا کرده و مدعی شده بودند که این عکس ها مربوط به بهنام بانی در کنار هسرش است ولی او این شایعات را تکذیب کرد و اعلام کرد این عکس ها مربوط به هوادارانش در کنسرتهای مختلف او است.

برخلاف بسیاری از هنرمندان بهنام بانی از انتقاد های سازنده نسبت به کار های خود استقبال کرده و جهت ارتقای سطح کیفیت کار های خود از آن استفاده میکند. بهنام بانی از میان اهنگهایی که تاکنون خوانده است به قطعه من یه دیوونم علاقه دارد و خواننده های مورد علاقه او حمیدرضا حامی ، محمد علیزاده ، ناصر عبداللهی ، مسعود صادقلو ، شهاب مظفری و سینا شعبانخانی هستند.

بیوگرافی بهنام بانی

فعالیت ورزشی بهنام بانی :

این خواننده محبوب برای کم کردن وزن خود روزی 4 ساعت از وقت خود را صرف تمرینات ورزشی تحت نظر مربی خصوصی میکند و توانسته در مدت زمان کوتاهی 15 کیلو وزن کم کند.

تک آهنگ های بهنام بانی :

توقع ندارم

قرص قمر

چه بخوای چه نخوای

وای دل بی قرارم

اخماتو وا کن

همه دنیام

بسمه

چی بگم ؟

عاشقم کرده

مت یه دیوونم

زندگیمون قصه نبود

علاقه خاص

زیبای بی همتا

مرز دیوونگی

بیا اینجا

بی خیال

فصل عاشقی

ای کاش

موزیک ویدیو های بهنام بانی :

همه دنیام

مرز دیوونگی

آلبوم بهنام بانی : 

عاشقم کرده

نظرات کاربران (1 نظر)

ناشناس
12 بهمن 1401
امتیاز 5
عشقه بهنام بانی