پیگیری خرید

اجاره لامبورگینی در کیش

یکی از خاص ترین خودروهایی که در ایران و دنیا می توانید پیدا کنید، خودروی ایتالیایی لامبورگینی هوراکان است که اولین بار در سال 1395 وارد جزیره کیش شد و در حال حاضر هم برای مناسبت های مختلف در اختیار مسافران قرار می گیرد.

اجاره لامبورگینی در کیش

لامبورگینی هوراکان در جزیره کیش :

لامبورگینی هوراکان از جذاب ترین خودروهای موجود در جهان می باشد که هر فردی آرزو دارد حداقل یک بار، تجربه رانندگی با آن را داشته باشد و طعم واقعی شتاب یک خودرو را بچشد. 

کیش، شهری توریستی و محبوب بین مسافران می باشد که هر ساله میزبان نزدیک به دو میلیون بازدید کننده است و تفریحات متنوع آبی و غیر آبی آن سبب تمایز این شهر نسبت به سایر شهرها شده است.

یکی از بهترین مزیت هایی که جزیره کیش نسبت به سایر نقاط دارد، وجود لوکس ترین خودروهای خارجی در این منطقه می باشد. شما در جزیره می توانید هر خودرویی که رویای رانندگی با آن را دارید، برای یک روز ، یک هفته یا یک ماه اجاره کنید و از رانندگی در شهر قانونمند کیش لذت ببرید.

در جزیره کیش، خودروی هوراکان نارنجی رنگی وجود دارد که به افراد علاقمند اجاره داده می شود و میتوانید از آن برای سورپرایز کردن همسر یا فرزند خود، جشن تولد و ... استفاده کنید. همچنین می توانید برای اجاره سایر ماشین ها در کیش به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

برای اجاره لامبورگینی هوراکان همین حالا با ما تماس بگیرید.

02172806

معرفی لامبورگینی هوراکان :


درباره ی لامبورگینی :

کمپانی لامبورگینی در سال 1963 توسط فروچیو لامبورگینی تاسیس شد. فروچیو فارغ التحصیل رشته ماشین آلات صنعتی و کشاوری بود و پس از پایان تحصیلات وارد ارتش ایتالیا شد.

در جنگ جهانی دوم، فروچیو به عنوان مکانیک در یک کارخانه فعالیت میکرد و پس از پایان جنگ، با استفاده از تجهیزات نظامی باقی مانده اقدام به تولید تراکتور کرد که این تولید، اولین گام برای پیشرفت محسوب میشد.

در سال 1949 فروچیو کمپانی تولید تراکتور خود را راه اندازی کرد و تنها پس از یکسال و در سال 1950، لامبورگینی تراتوری بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین آلات کشاورزی در ایتالیا لقب گرفت.

در سال های بعد، فروچیو دائما خودروی شخصی خود را باز میکرد و قطعات داخلی آن را تغییر می داد تا اینکه در سال 1963 بالاخره فروچیو لامبورگینی اتومبیلی را تاسیس کرد. اولین خودروی تولیدی توسط این شرکت، ۳۵۰جی‌تی‌وی بود که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد.

پس از آن در سال ها ی 1970 تا 1980 وجود مشکلات زیاد در ایتالیا سبب شد که لامبورگینی نیز به سمت برشکستگی رفته و پس از آن دچار رکورد زیادی شد.

این کمپانی فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد تا اینکه در سال 1998 توسط شرکت المانی فولکس‌واگن خریداری شد و از ان تاریخ به بعد، لامبورگینی زیر مجموعه آئودی قرار گرفت.

اجاره ماشین در کیش

قیمت اجاره روزانه لامبورگینی هوراکان در کیش :

برای رزرو و اجاره روزانه تنها خودروی لامبورگینی هوراکان نارنجی رنگ کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای رزرو سایر خودروهای جزیره کیش نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید و سفری بی نظیر را تجربه کنید.

نظرات کاربران (0 نظر)