پیگیری خرید

بیوگرافی امیرعباس گلاب

امیر عباس گلاب خواننده و آهنگساز متولد 24 آبان 1365 از تهران می باشد. سبک موسیقی آن پاپ و راک است و بیشتر گیتار و پیانو می نوازد. این خواننده ی معروف در حال حاضر مجرد می باشد.

بیوگرافی امیرعباس گلاب

ورود به عرصه ی هنر

امیر عباس گلاب از سن 7 سالگی نزد پدرش موسیقی و آواز سنتی را یاد گرفت. زمانی که به سن 14 سالگی رسید، آموختن گیتار را شروع و به سبک پاپ و راک علاقه مند شد اما پدرش کاملا مخالف بود. وی فارغ التحصیل از رشته موسیقی می باشد. امیر عباس گلاب بعد از آشنایی با آقای فرمان فتحعلیان دیدگاهش به موسیقی عوض شد و پس از آن شروع به یادگیری گیتار فلامنکو کرد. برای دوره ای کوتاه نیز پیش استاد محمد نوری شروع به کار کرد. اولین تک آهنگش را با نام برو در سال 1386 ارائه کرد. وی تیتراژ سریال ستایش را با ترانه ای از آذر، ملودی امیر عباس گلاب و تنظیم سعید شمس خواند. فراز نشیب های بسیاری در طی فعالیت هایش به وجود آمد و در نهایت توانست اجرای زنده ای داشته باشد.

بیوگرافی امیرعباس گلاب

اولین کنسرت

این خواننده ی پرطرفدار بعد از مدت طولانی برای اولین بار در برج میلاد کنسرت خاطره انگیز و زیبایی را طی چهار سانس اجرا کرد.

بیوگرافی امیرعباس گلاب

آهنگ ها

از آهنگ های امیر عباس گلاب می توان به کابوس، فقط برو، ستایش 1، قدم، جنس، خدایا کجایی، قبل از تو، هوس کردم، دیوونه، بخشش، از تو ممنونم، بمب جنون، بابایی، ستایش 2، عشق تو، توسل، دلخوشی، تو از کجا پیدات شد، زیبای لعنتی، دلفریب و ... اشاره داشت.

نظرات کاربران (0 نظر)