پیگیری خرید

امیر عبداله خواننده معروف کیش ملقب به سفید پوش خلیج

امیر عبداله اصالتا آبادانی است ولی در کشور کویت بدنیا آمده و تا سی و چهار سالگی در این کشور زندگی کرده است.اولین آهنگ امیر عبداله در سال 1981 ، به زبان عربی در حوزه خلیج فارس بخصوص جزیره کیش پخش شد و با استقبال مردم مواجه شد.امیر عبداله موسیقی را در یکی از هنرستان های عالی موسیقی کشور کویت بصورت حرفه ای آموخته است و مجوز رسمی (رادیو و تلویزیون ) کشور کویت را دارد.

امیرعبداله

امیر عبداله در باب گرفتن مجوز گفته است که پارتی بازی در کشور کویت زیاد مطرح نیست و هنرمندان طبق استعداد ها و توانایی هایی که دارند درجه بندی میشوند.

کشورهایی که امیر عبداله در آن ها زندگی کرده است

او در کشور هایی همچون  قطر، امارات، بحرین، سوریه، لبنان ، مصر و حدود 11 سال است که در جزیره کیش در خلیج  فارس زندگی میکند. این هنرمند محبوب به سه زبان انگلیسی فارسی و عربی مسلط است و علاقه زیادی  به هنر دارد.

امیرعبداله نه تنها خواننده بسیار موفقی است بلکه در زمینه های آهنگ سازی، خطاطی و نقاشی، بازیگری در تاتر و سینما ،  نیز بصورت حرفه ای فعالیت دارد.

زندگی شخصی امیر عبداله

امیرعبداله 17 سال است که ازدواج کرده و یک پسر 16 ساله دارد.او میگوید من عاشق خانواده ام هستم و جانم را برای آنها فدا میکنم.

او تا زمان جنگ کویت و عراق در کشور کویت زندگی میکرده است و بعد از آن به ایران سفر کرده و ازدواج میکند.

در گفتوگویی از امیر عبداله سوال شده بود که چرا به کشور کویت برنمیگردی؟

او در جواب این سوال گفته است که ریشه و اصلیت من ایرانی است و من عاشق این کشور هستم و اینکه شما هرکجا دلت شاد باشد و درآمد داشته باشی آنجا کویت است.

امیر عبداله کیش

اجرای امیر عبداله در رستوران شاندیز صفدری

او در رستوران ساحلی صفدری، نزدیک به کلبه درویش، هرشب از ساعت ده شب تا یک بامداد اجرا میکند. همچنین در ایام نوروز جنگ شبانه جدیدی در جزیره کیش برگزار میشود که امیر عبداله نیز در آن حضور دارد و موسیقی اجرا میکند.

این جنگ در سالن مجلل آمفتی در هتل ققنوس برگزار میشود.کسانی که علاقه دارند میتوانند از 25 اسفند در ساعات 18 الی 20، 21 الی 23 و 24 الی 3 بامداد به این هتل رفته و از برنامه های مختلف نیز لذت ببرند.

او گفته رستوران صفدری ساحلی برای من بهترین در جزیره کیش است چون همه چیز در این رستوران ساحلی حرفه ای است،از نور و صدا گرفته تا اتیج و خواننده ها و تمام اینها جزء بهترین ها هستند.

امیرعبداله جزیره کیش

عزیزانی که تمایل دارند اجرای این هنرمند عزیز را در رستوران شاندیز صفدری ببینند میتوانند از قسمت رزرو تفریحات در سامانه سامانه رزرواسیون کیش بلیت تهیه کنند.

امیدوارم که سفری امن و مطمئن در پی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

سایر جنگ ها و بازیگران کیش

جنگ شبانه ایرانیا ، جنگ شبانه رنگارنگ ، حمید خندان

نظرات کاربران (0 نظر)