پیگیری خرید

بهترین رستوران کیش از نظر مردم

 

رستوران هشتگ

این رستوران از نظر خیلی از افرادی که به جزیره کیش سفر کرده اند و غذای آن را امتحان کرده اند از کیفیت بالایی برخوردار است. رستوران هشتگ دارای منوی متنوعی از فست فود و غذای سنتی ایرانی است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.این رستوران به دلیل داشتن کیفیت مطلوب جزو شلوغترین رستوران های جزیره محسوب می شود.

آدرس : رو برو کارتینگ ساختمان هدیش

رستوران دارچین

این رستوران از جمله رستوران های قیمت مناسب، با کیفیت غذایی مطلوب است که عده زیادی از مسافران جزیره کیش آن را به دیگران پیشنهاد می دهند. رستوران دارچین با داشتن پرسنل خوش برخورد، تنوع غذایی بالا وفضای زیبا و آرام مورد پسند بسیاری از مسافران قرار می گیرد. همچنین این رستوران از تنوع بالایی در غذا های دریایی برخوردار است.

آدرس : روبروی شهرک صدف، خیابان کوشا، جنب دفتر دامون

فودکورت دامون

از میان فودکورت ها متنوعی که در جزیره کیش وجود دارد و از نظر خیلی ها فودکورت دامون بهترین آن هاست. این فودکورت در طبقه دوم یکی از معروف ترین مراکز خرید در جزیره کیش به نام مرکز خرید دامون قرار گرفته است. 

به دلیل داشتن تراس و فضای سبز رو به دریا از محبوبیت زیادی برخوردار است. دامون یک رستوران سنتی، هندی، مکزیکی، چینی،فست فود و غذای سلامت است که نسبت به دیگر فودکورت های جزیره قیمت های مناسب تری دارد.

آدرس: مرکز خرید دامون، طبقه 2، غرفه 105 و 104

رویال استار کیش

ان رستوران از فضای دلنشین، کارکنان مودب و خوش برخورد و غذا های خوشمزه برخوردار است که در لیست 5 رستوران برتر در جزیره کیش قرار گرفته است. البته قیمت غذا در این رستوران کمی بالا تر است که کیفیت غذا این موضوع را پوشش می دهد.

این رستوران در دو فضای سرباز و سر پوشیده تشکیل شده است که  فضای سر پوشیده ظرفیت 100 نفری دارد و فضای سر باز که با گل و گیاهان و زیبا تزئین شده و در بالکن اسن رستوران قرار گرفته فضای 50 نفری دارد.

آدرس: فاز یک صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم  غرفه 39

رستوران صبای اصفهان

رستوران صبای اصفهان کیش با فضای رستوران گرم و صمیمی از دیگر رستوران های خوب جزیره کیش است که از کیفیت بالایی برخوردار است در فضای بیرونی تخت های سنتی برای نشستن قرار دارد و در داخل رستوران میز و صندلی چیده شده و انواع غذا های ایرانی، دریایی، سنتی و فرنگی در آن سرو می شودو همچنین در طبقه بالای این رستوران کافیشاپی با منوی متنوع انواع نوشیدنی های سرد و گرم دسر و کیک و... وجود دارد.

آدرس: میدان امیرکبیر، بین هتل مریم و هتل ایران

نظرات کاربران (0 نظر)