پیگیری خرید

بیوگرافی ماکان بند

بیوگرافی ماکان بند

گروه ماکان بند یک گروه ایرانیست که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت میکنند و تشکیل شده از دو خواننده ی خوش صدا  به نامهای امیر مقاره و رهام هادیان می باشد. دیگر اعضای این گروه امیر میلاد نیکزاد ( تنظیم کننده ) یاشار خسروی ( آهنگ ساز و رهبر این گروه ) هستند.

این گروه موفق ، در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی رسید و اهنگ ( هر بار این درو ) باعث موفقیت و شهرت این گروه شد. گروه ماکان بند با حمایت حسن اردستانی مدیر عامل شرکت آوازی نو توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

علت نامگذاری ماکان بند

ریشه نام این گروه به کلمه ماکان باز میگردد که یک کلمه فارسی و دیلمی است و در حقیقت نام یکی از حکام مازندران بود که نام پدرش کاکی بود و از سران با نفوذ ابوالحسین ناصر بود.

شروع فعالیت ماکان بند

این گروه اولین آلبوم خود را در تاریخ 1396/05/31 به نام دیوونه بازی منتشر کردند که مورد استقبال هواداران و علاقمندان قرار گرفت و با انتشار تک آهنگ های خود به محبوبیت و شهرت بالاتری رسیدند.

کنسرت ماکان بند

اولین کنسرت ماکان بند به تهیه کنندگی حسن اردستانی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در تاریخ 1396/09/10 برگزار شد و اولین قطعه ای که توسط رهام امیر به اجرا در آمد ترانه " دارم میرم از دست دیوونه " بود و در بین این اهنگ ها یاشار خسروی با نواختن ساکسیفون یرای ابراز همدردی قطعه ای را به مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیم کرد.

بیوگرافی ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان

این خواننده جوان در تاریخ 1370/05/07 در یک خانواده چهار نفره در تهران متولد شد و یک برادر به نام پرهام دارد. او از دوران نوجوانی علاقه زیادی به ساخت ملودی داشت و خیلی زود دوره های آهنگسازی را گذراند .

رهام هادیان در شعر و ادبیات مهارت زیادی دارد. او فرد بسیار شوخ طبعیست و در اجرا هایش شیطنت های خاصی دارد.

ازدواج رهام هادیان

رهام هادیان در حال حاضر مجرد است.

بیوگرافی ماکان بند

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره درتاریخ 1374/10/03 در یک خانواده چهار نفره در تهران متولد شده او یک برادر کوچکتر به نام علی دارد.

 از دوران نوجوانی به شعر گفتن علاقه زیادی داشت و فعالیت خود را در سال 1393 بصورت حرفه ای و مستقل شروع کرد.

حرفه مدلینگ امیر مقاره

خوش چهره بودن و اندام او باعث شد مدتی در حرفه مدلینگ فعالیت کند و با انواع برند های خارجی و ایرانی همکاری کند.

ازدواج امیر مقاره

امیر مقاره در حال حاضر مجرد است و میگوید من برای تنها دختری زانو میزنم دخترمه وقتی هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده و تنها دختری که دنبالش راه میوفتم بازم دخترمه وقتی داره راه رفتن یاد میگیره اسم دخترمم عسله ولی مامان نداره.

نظرات کاربران (0 نظر)