پیگیری خرید

تفاوت بین اتاق های هتل مارینا پارک کیش

در هتل مارینا کیش اتاق ها و سوئیت های متنوعی وجود دارد که پوشش دهنده همه نوع سلیقه ای می باشد. در ادامه به معرفی اتاق های این هتل خواهیم پرداخت. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید حتما مقاله منوی صبحانه و رستوران های هتل مارینا را نیز بخوانید.

اتاق دبل رو به پارک :

ظرفیت : دو نفره ( امکان اضافه کردن تخت اضافه با پرداخت هزینه وجود دارد)

اتاق دبل رو به پارک هتل مارینای کیش با متراژی معادل 36/5 متر و منظره رو به پارک با تختی دو نفره پذیرای مهمانان عزیر این هتل خواهد بود. از امکانات این اتاق میتوان به اینترنت پر سرعت ، تلویزیونی 40 اینچ ال سی دی ، سشوار ، صندوق امانات ، سرویس چای و قهوه ، مینی بار ، سیستم اعلام حریق و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

امکانات هتل مارینا کیش را نیز می توانید مشاهده نمایید.

اتاق تویین رو به پارک :

اتاق تویین رو به پارک مارینا پارک

ظرفیت : دو نفره ( امکان اضافه کردن تخت اضافه با پرداخت هزینه وجود دارد)

اتاق تویین رو به پارک دارای دو تخت مجزا می باشد که در اتاقی با متراژ 36/5 متر قرار گرفته و منظره ای دیدنی رو به محوطه و پارک دارد. در اتاق تویین رو به پارک هتل مارینا میتوانید از اینترنت پر سرعت استفاده کرده و امکاناتی نظیر صندوق امانات ، مینی بار ، سرویس قهوه و چای ، بالش طبی ، سرویس بهداشتی و حمام در آن جای گرفته است.

اتاق دبل رو به دریا :

اتاق دبل رو به دریا

ظرفیت : دو نفره ( امکان اضافه کردن تخت اضافه با پرداخت هزینه وجود دارد)

در این اتاق تختی دو نفره در اتاق 36 متری جای گرفته است و منظره ای دیدنی به سمت دریا دارد و هر زمان که از پنجره به بیرون نگاهی بیاندازید با نمای زیبای دریایی خلیج فارس مواجه خواهید شد.

امکانات اتاق هم شامل خشکشویی ، تلویزیون ، حمام و سرویس بهداشتی ، اینترنت پر سرعت ، صندوق امانات ، مینی بار و سرویس چای و قهوه میشود.

اتاق تویین رو به دریا :

تویین رو به دریا

ظرفیت : دو نفره ( امکان اضافه کردن تخت اضافه با پرداخت هزینه وجود دارد)

اتاق دو تخته تویین رو به دریا شامل دو تخت مجزا در اتاقی 36 متری می باشد که رو به دریا قرار گرفته و پس از بیدار شدن از خواب میتوانید دریای خلیج فارس را در مقابل خود ببینید.

در این اتاق مانند سایر اتاق های هتل تلویزیون ، حمام و سرویس بهداشتی ، اینترنت پر سرعت ، صندوق امانات ، مینی بار ، حشکشویی و سرویس چای و قهوه وجود دارد.

اتاق استاندارد :

اتاق

ظرفیت : دو نفره ( امکان اضافه کردن تخت اضافه وجود ندارد)

اقتصادی ترین اتاق هتل مارینا پارک کیش ، اتاق استاندارد دو نفره می باشد که منظره ای زیبا رو به پارک دارد و 23 متر می باشد. این اتاق تمام امکانات موجود در هتل را دارا ، نورگیر و دلبار می باشد.

سوئیت یکخوابه جونیور :

ظرفیت : دو نفره ( با پرداخت هزینه امکان اضافه کردن تخت اضافه وجود دارد)

سوئیت یکخوابه جونیور مارینا پارک با متراژ 64.4 متر با وجود تختی دو نفره و اتاق نشیمنی بزرگ شامل امکاناتی نظیر اشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، سشوار ، مینی بار ، سرویس چای ، سرویس قهوه ، خدمات خشکشویی ، بالش طبی ، مینی بار ، صندوق امانات پذیرای مهمانان عزیز جزیره کیش می باشد.

برای مشاهده محوطه هتل 5 ستاره مارینا حتما به صفحه این مقاله مراجعه نمایید.

سوئیت دو خوابه جونیور :

سوئیت های جونیور مارینا پارک

ظرفیت : چهار نفره ( با پرداخت هزینه امکان اضافه کردن تخت اضافه وجود دارد)

سوئیت دو خوابه جونیور با مساحت 64 متر مربع گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی می باشد. این سوئیت مناسب خانواده های چهار نفره می باشد و منظره ای دیدنی رو به پارک همراه با اتاق نشیمنی بزرگ دارد.

در این اتاق میز ناهار خوردی چهار نفره ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، اینترنت پر سرعت ، تلویزیون 40 اینچی ال سی دی ،سشوار ، صندوق امانات ، سرویس چای و قهوه ،مینی بار و خدمات خشکشویی قرار دارد.

سوئیت یک خوابه :

ظرفیت : دو نفره ( با پرداخت هزینه امکان اضافه کردن تخت اضافه وجود دارد)

سوئیت یک خوابه ای دیگری در هتل مارینا پارک کیش قرار دارد که از سوئیت یکخوابه جونیور بزرگتر می باشد و متراژی معادل 92 متر مربع دارد. این سوئیت دارای دو سرویس بهداشتی و یک حمام ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اینترنت پر سرعت ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار و ... می باشد.

سوئیت دو خوابه :

سوئیت هتل مارینا پارک کیش

ظرفیت : چهار نفره ( با پرداخت هزینه امکان اضافه کردن دو تخت اضافه وجود دارد)

سوئیت دو خوابه با ظرفیت چهار نفر دارای 125 متر متراژ می باشد و شامل دو اتاق یکی با تخت دو نفره و دیگری با دو تخت خواب دو نفره مجزا می باشد که امکان اضافه کردن دو تخت اضافه را برای مسافران فراهم کرده است.

امکانات این اتاق شامل سرویس بهداشتی و حمام ، سشوار ، خدمات خشکشویی ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن و ناهار خوری ، سرویس چای ، قهوه و ... می باشد.

سوئیت رویال :

ظرفیت : شش نفره ( با پرداخت هزینه امکان اضافه کردن تخت اضافه وجود دارد)

بزرگترین سوئیت هتل مارینا پارک کیش ، سوئیت رویال می باشد که 148 متر مساحت دارد و ظرفیت شش نفر دارد.

امکانات سوئیت رویال ، سرویس بهداشتی و حمام ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن و ناهار خوری ، اینترنت پر سرعت ، ... می باشد.

نظرات کاربران (0 نظر)