پیگیری خرید

تور کیش از آبادان و قیمت پرواز های رفت و برگشت از آبادان

تور آبادان - کیش

مردم اصیل و خونگرم آبادان ، از این پس می توانند از خود آبادان مستقیما به سمت جزیره کیش پرواز کرده و در زمان خود صرفه جویی کنند. به تازگی خط هوایی بین جزیره کیش و آبادان افتتاح شده است. در ادامه با ما باشید...

نحستین پرواز آبادان به جزیره کیش :

در 29  بهمن ماه 98، اولین پرواز بین آبادان و کیش توسط هواپیمایی ATR72 هما انجام گرفت و از این به بعد شاهد رفت و آمد مردم عزیز کشورمان بین این دو شهر خواهیم بود.

این پروازها روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از جزیره کیش به آبادان و بالعکس انجام می گیرد.

پرواز کیش به آبادان سه شنبه و جمعه هر هفته، ساعت 20 از کیش حرکت و در ساعت 20 در آبادان فرود می آید. پرواز برگشت آبادان به کیش هم همان روز در ساعت 20:45 پرواز و ساعت 22:35 در کیش به زمین می نشیند.

هواپیمایی هما

قیمت تور کیش از آبادان :

قیمت تور در حالت کلی به دو عامل بستگی دارد.

  • قیمت بلیط هواپیما در تاریخ مورد نظر شما
  • هزینه اقامت در هتل های جزیره کیش

یکی از دو فاکتور مهم برای تور کیش از آبادان، انتخاب نوع هتل می باشد . هتل های لوکس و پنج ستاره جزیره کیش، نسبت به سایر هتل ها هزینه بیشتری دارند و هتل های سه ستاره و چهار ستاره هم با قیمت پایین تری ارائه می شوند با این تفاوت که امکانات کمتری را نسبت به هتل های پنج ستاره جزیره دارا می باشند.

اگر به دنبال اقامت در هتلی لوکس با امکانات بالا می باشید باید از بین هتل های پنج ستاره، اقامت خود را انجام دهید و اگر در جستجوی هتلی ارزان هستید، هتل های سه ستاره و دو ستاره کیفیت قابل قبولی دارند.

 

برای دریافت قیمت تورها به همراه تخفیف ویژه با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید:

021-72806

نظرات کاربران (0 نظر)