پیگیری خرید

تور زمینی کیش : (ارزان ترین قیمت 99) - سفر زمینی به کیش - بدو کیش

تور زمینی کیش

سفر هوایی به کیش به دلیل صرفه جوئی در وقت و راحتی انتخاب نهایی بسیاری از گردشگران عزیز تور کیش می باشد اما سفر زمینی به کیش هم مزایای خود را دارد.

در سفر زمینی شما می توانید ساعت ها از مناظر فوق العاده جاده ها لذت ببرید و با خودروی شخصی خود ، قطار یا اتوبوس راهی جزیره شوید.

با بدو کیش همراه باشید تا به بررسی نکات لازم جهت سفر زمینی به کیش بپردازیم.

راه های زمینی جزیره کیش :

شما از هر شهری که باشید میتوانید به راحتی به سمت جنوب کشورمان حرکت کنید. چه مشهد باشید چه شیراز بسته به مسافت بین شهر شما تا جنوب به ساعات بین راهی شما اضافه میشود.

یکی از محبوب ترین مسیر های زمینی مسیر شیراز می باشد که مسافران زیادی از شیراز راهی جزیره کیش میشوند و در عرض 7 ساعت پا به جزیره میگذارند.

در نظر داشته باشید که از هر شهری حرکت کنید در نهایت باید خود را به یکی از اسکله های اطراف برسانید و با کشتی راهی جزیره شوید.

سفر زمینی به جزیره کیش

سفر زمینی به کیش با خودرو :

پیش از اینکه سفر زمینی با خودروی شخصی خود را به جزیره کیش آغاز کنید بهتر است راه را به خوبی بررسی کنید. از هر شهری که سفر را آغاز میکنید باید به بندرگاه آفتاب یا چارک رفته و سوار بر کشتی شوید.

پس از دو ساعت به جزیره کیش می رسید و میتوانید گشت و گذار در جزیره را آغاز کنید.

سفر زمینی به کیش از تهران :

یکی از مسیر هایی که مسافران زیادی دارد مسیر تهران-کیش است .

برای اینکه از تهران با خودروی شخصی به سمت جزیره بروید ، در ابتدا لازم هست خود را به بندر عباس برسانید و سپس به سمت بندر چارک یا آفتاب حرکت کنید و در انجا سوار بر کشتی شوید.

این مسیر حدودا بین 14 تا 18 ساعت طول خواهد کشید و شما در این سفر از شهرهای تهران، قم، کاشان، نطنز، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم، لار، بستک و بندرلنگه ، بندر چارک عبور خواهید کرد.

 مسیر تهران - کیش میتواند بسته به انتخاب شما متغییر باشد و شاید شما ترجیح دهید به جای لار از مسیر فیروز آباد راهی کیش شوید.

شما از هر شهری که باشید میتوانید سفر رویایی خود را به سمت جزیره کیش آغاز کنید اما بهتر است قبل سفر نکات زیر را در نظر داشته باشید.

سفر زمینی به کیش

نکات مهم در خصوص سفر زمینی به جزیره کیش :

نکات لازم تمام مدارک شناسایی مورد نیاز مانند گواهینامه ، کارت خودرو و ... را به همراه داشته باشید.

نکات لازم سفر با خودروی شخصی به جزیره فقط در ایام نوروز آزاد می باشد و در غیر این صورت باید ماشین خود را در بندرها پارک کنید و فقط خود سوار کشتی شوید.

 نکات لازم در کیش تعمیرگاه ماشین های ایرانی به سختی یافت میشود پس بهتر است قبل سفر به طور کامل ماشین خود را بررسی و رفع مشکل فرمائید.

برای خواندن توضیحات بیشتر در مقاله سفر با ماشین به جزیره کیش همراه ما باشید.

سفر به کیش با قطار  :

اگر نمیخواهید با ماشین شخصی خود عازم جزیره شوید میتوانید از اتوبوس و قطار برای سفر استفاده کنید.

برای سفر به کیش با قطار لازم است از شهر خود سوار بر قطار بندر عباس شده و سپس از آنجا با وسایل حمل و نقل دیگر خود را به بندرگاه ها برسانید.

اگر از تهران با قطار به سمت جزیره حرکت کنید حدود 20 ساعت در راه خواهید بود و از ایستگاه های تهران، محمدیه، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج، فین و بندرعباس عبور خواهید کرد.

سفر با قطار به جزیره کیش

سفر به کیش با اتوبوس :

سفر با اتوبوس های VIP نیز می تواند بسیار لدت بخش باشد.در سفر به کیش با اتوبوس مسیر های زمینی بسیاری وجود دارد اما بیشترین مسافران از شهر شیراز می باشند. شما میتوانید در ابتدا به شهر شیراز سفر کنید چند روزی را آنجا گذرانده و سپس از شیراز عازم کیش شوید.

در جزیره کیش نیز میتوانید ، بهترین ماشین ها را اجاره کنید و لذت ببرید.

هر وسیله ای را که برای سفر انتخاب کنید ، مطمئنا سفری فراموش نشدنی خواهید داشت. پس از رسیدن به جزیره میتوانید از تفریحات آبی متنوع آن استفاده کنید و به گشت و گذار در جزیره بپردازید.

تجربه سفر زمینی به کیش را دارید؟ نظرات خود را در مورد سفر زمینی با ما در میان بگذارید.

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید هم اکنون با تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم انجام شود.

ما کجا هستیم؟ جزیره کیش، بازار پانیذ، طبقه 1، پلاک 135 

تلفن تماس : 02172806

دفتر کیش : 07644423466

نظرات کاربران (0 نظر)