پیگیری خرید

تور هتل 5 ستاره پالاس کیش از تهران

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از زیباترین و لاکچری ترین ها هتل کیش که در شرق جزیره واقع شده است. این هتل با امکانات بسیار شیک و زیبا پذیرایی مهمان های خاص و مشکل پسند جزیره هست. این هتل دارای اتاق های دو تخته سه تخته و چهار تخته همچنین اتاق های کانکت دو تخته با سه تخته که ظرفیت 5 نفر دارند با  دید بسیار زیبا دریا و جزیره با موقعیت مکانی بسیار عالی با دید دریا و با امکانات یک هتل پنج ستاره شیک واقعی با دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی همراه با پرسنلی مجرب و کارآزموده می تواند بهترین انتخاب برای تور تهران به کیش با مناسب ترین قیمت باشد.

هتل پالاس کیش

بدو کیش مجری انحصاری تور هتل پالاس کیش در جزیره زیبای کیش می باشد که از مبدا تهران  برگزار می شود و با اقامت در هتل پنج ستاره پالاس همراه است. پرواز های تور هتل پالاس کیش با ماهان، ایران ایرتور و کیش ایر به صورت اکونومی با بیزنیس کلاس برگزار میشود.

از خدمات این تور صبحانه رایگان سرویس استقبال فرودگاهی است که در هتل در حد یک هتل پنج ستاره برگزار می شود. انواع  نوشیدنی های سرد و گرم و انواع غذاهای متنوع و با کیفیت عالی برای صبحانه به صورت بوفه و سلف سرویس ارائه می شود.

تور حاضر برای گردشگرانی که از تهران به مقصد کیش و هتل پنج ستاره پالاس کیش حرکت می کنند، بسیار مناسب است چرا که به دلیل برخورداری از هتلی با امکانات شیک و لاکچری و هواپیماهایی مطمئن با بهترین قیمت سفر کیش را برای تهرانی های رقم می زند. 

جهت رزرو تور هتل پالاس کیش و آخرین آفر این تور با دفتر فروش تهران  02172806000   و یا دفتر فروش کیش 07691001920 تماس بگیرید

 

 

نظرات کاربران (0 نظر)