پیگیری خرید

تور هندورابی از جزیره کیش | بدو کیش

جزیره هندورابی

با شنیدن اسم هندورابی چه چیزی در ذهن شما میگذرد؟ جزیره ای در اطراف هند ؟ جزیره هندورابی با وجود اسم متفاوتی که دارد در ایران قرار گرفته است و دارای مناظری بی نظیر و بکر می باشد.

قرار داشتن جزیره مرموز خلیج فارس ، جزیره هندورابی در نزدیکی کیش سبب شده که گردشگران زیادی در فکر تجربه تور هیجان انگیز هندورابی باشند و هر روزه تورهای یک روزه ای از سمت جزیره کیش به مقصد جزیره هندورابی وجود دارد.

هر آنچه باید برای تور هندورابی بدانید:

مدت زمان تور هندورابی   10  ساعت
زمان حرکت    9 صبح 
وسایل مورد نیاز   همراه داشتن آب معدنی ، وسایل مورد نیاز سفر 
 مکان حرکت  اسکله مسافربری کیش
قابل استفاده برای بانوان ، آقایان ، کودکان

تور یک روزه جزیره هندورابی

جزیره هندورابی کجاست؟

جزیره هندورابی ، جزیره ای است در 28 کیلومتری کیش که به دلیل منظره بکر و دست نخورده ی آن مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار میگیرد و همه روزه افراد زیادی مشتاق دیدن زیبایی خاص این جزیره مرموز هستند. این جزیره مانند جزایر اطراف خود نظیر جزیره کیش پیشرفته نیست و امکانات بسیار محدودتری هم دارا می باشد.

ساحل جزیره هندورابی آرامش خاصی را به شما می بخشد و انواع گونه های جانوری را میتوانید در آن پیدا کنید. حضور لاک پشت هایی دریایی در فصل بهار بر روی ساحل جزیره هندورابی منظره ای دیدنی را رقم میزند که چشم هر بیننده ای را نوارش میکند.

در آب های اطراف جزیره هندورابی ، انواع ماهیان و گیاهان آبزی وجود دارند و برخی از سواحل آن مناسب ماهیگیری می باشند.

سکونت در جزیره هندورابی :

تا قبل از سال 1395 جمعیت جزیره هندورابی را زیر 100 نفر تشکیل میدادند اما رفته رفته با افزایش یافتن تعداد گردشگران در جزیره هندورابی ساخت اقامت گاه های مختلف در دستور کار قرار گرفت و تغییراتی در این جزیره داده شد. بیشتر جمعیت جزیره ماهی گیر هستند و از طریق صید ماهی زندگی خود را میگذارند.

تور هندورابی

زمان سفر از جزیره کیش تا هندورابی :

شما تنها با صرف یک و نیم ساعت وقت میتوانید خود را از جزیره کیش به هندورابی برسانید.

هر روزه از کیش کشتی هایی به مقصد هندورابی در حرکت هستند و شما در هر زمانی که قصد رفتن به تور کیش را داشته باشید میتوانید تور هندورابی را در برنامه خود جای دهید.

بهترین زمان سفر به جزیره هندورابی :

بهترین زمان سفر به جزیره هندورابی از آذر ماه تا فروردین ماه می باشد که در تمام طول سال تورهای یک روزه ای از جزیره کیش به مقصد هندورابی وجود دارد اما به دلیل گرمی هوا و شرجی بودن محیط بهتر است در ماه های خنک به جزیره سفر کنید.

نکاتی که قبل از سفر به جزیره هندورابی بهتر است بدانید :

1 ) در جزیره هندورابی تنها یک سوپرمارکت وجود دارد که امکان دارد تنوع مورد نظر شما را در محصولات نداشته باشید ، پس دقت داشته باشید که قبل از سفر خوراکی های مورد نیاز خود را تهیه کنید .

2 ) در جزیره تنها یک رستوران وجود دارد که غذاهای دریایی ارائه میدهد. اغلب کسانی که به جزیره سفر میکنند کمپ میزنند و وسایل پخت و پز به همراه دارند.

3 ) در جزیره هندورابی اینترنت ندارید ولی برای تماس انتن خواهید داشت.

تور هندورابی از کیش

برنامه های متنوع تور هندورابی از جزیره کیش :

 تورها از جزیره کیش راس ساعت 9 آغاز میشوند و معمولا ده ساعت طول می کشند.

در طول مسیر برنامه های شاد و متنوعی برای شما اماده شده است و میتوانید پس از رسیدن به جزیره هندورابی از گشت دور جزیره استفاده کنید و چشم به طبیعت آن بدوزید.

یکی از تفریحات منحصر بفرد دیگری که میتوانید استفاده کنید ، غواصی هست که لحظات تکرار نشدنی را خواهد ساخت و هنگام غروب خورشید سوار کشتی شده و به جزیره کیش برمیگردید.

نکات لارم در مورد غواصی را در این مقاله بخوانید. 

اگر به دنبال دیدن مناطق بکر جزیره هندورابی هستید بدو کیش به شما توصیه میکند زودتر به این جزیره سفر کرده و از مناظر دیدنی آن استفاده کنید. کافی است بلیط تور هندورابی را از جزیره کیش تهیه کنید. در جزیره هندورابی میتوانید چادر بزنید و یا در خانه بومیان منطقه شب را گذارنده و یا در اقامت های محلی بمانید. در هر صورت سفری بی نظیر خواهید داشت.

 

نظرات کاربران (0 نظر)