پیگیری خرید

تور کیش از مشهد | بدو کیش

جزیره کیش از دیرباز، مورد علاقه مسافران زیادی قرار داشته و امروزه نیز، جز پر ترددترین شهرهای گردشگری ایران محسوب می شود. اگر ساکن مشهد هستید و قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید در این مقاله با ما همراه باشید.

لیست تورهای کیش از مشهد با آفر ویژه را میتوانید در زیر مشاهده کنید.

کاربر گرامی با توجه به نوسانات قیمت پرواز و هتل حتما آخرین قیمت را از واحد فروش دریافت نمایید.

نام تور نام ایرلاین قیمت رزرو
تور کیش از مشهد هتل پنج ستاره بین المللی کیش  کیش ایر 3 شب: 2200000 تومان
4 شب: 2500000 تومان
تماس
تور کیش از مشهد هتل چهار ستاره پارمیدا کیش ایر

2 شب: 1750000 تومان
3 شب:​​​​​ 2220000 تومان

تماس
تور کیش از مشهد هتل پنج ستاره پارمیس کیش ایر 2 شب: 2070000 تومان
3 شب: 2850000 تومان
4 شب: 3020000 تومان
تماس
تور کیش از مشهد هتل چهار ستاره آرامیس  کیش ایر 2 شب:  2200000 تومان
3 شب:​​​​​ 2550000 تومان
تماس
تور کیش از مشهد هتل پنج ستاره میراژ کیش ایر 3 شب: 2200000 تومان
4 شب: 2600000 تومان
تماس
تور کیش از مشهد هتل چهار ستاره لیلیوم کیش ایر 3 شب: 2150000 تومان
4 شب: 2900000 تومان
تماس
تور کیش از مشهد هتل سه ستاره آرامش کیش ایر

2 شب: 1650000 تومان
3 شب:​​​​​ 2100000 تومان

تماس
تور کیش از مشهد هتل پنج ستاره شایگان کیش ایر 2 شب: 2170000 تومان
3 شب: 2600000 تومان
4 شب: 2700000 تومان
تماس

(تغییر در تعداد شب های اقامت و ایرلاین در هر یک از پکیچ های زیر مقدور می باشد)

شماره تماس : 02172806

مردم محترم استان خراسان رضوی برای سفر به جزیره ی زیبای کیش می توانند تور کیش از مبدا مشهد را انتخاب نمایند. 

تور کیش از مشهد

امروزه دیگر مثل سابق نیست که شما با یک کاروان راهی سفر به کیش بشوید، بلکه این سیستم تغییر کرده است و شما باید هتل و پرواز خود را جداگانه رزرو نمایید. اما چگونگی این کار طی مراحل زیر به صورت کامل به شما توضیح داده شده است تا سفری راحت و بدون دغدغه اقامت را داشته باشید.

  1. ابتدا امر شما باید اطلاعات مورد نیاز در رابطه با پروازها به مقصد کیش را بدست آورید برای این منظور می توانید از کارشناسان فروش بدو کیش کمک بگرید (02172806).
  2. با توجه به کم بودن تعداد فرودگاه های خراسان رضوی و محدود شدن به دو فرودگاه مشهد و سبزوار این نکته قابل ذکر است که تمامی پروازها به جزیره کیش تنها از مشهد و فرودگاه هاشمی نژاد انجام می شود.
  3. بعد از آنکه نوع پرواژ و ساعت پرواز را مشخص کردید حال باید یکی از هتل های جزیره کیش را برای اقامت چند روزه ی خود انتخاب نمایید.
  4. انتخاب هتل در کیش بستگی به توان مالی شما دارد. ما در بدو کیش هم لیستی از هتل های 5 ستاره کیش را برای شما قرار داده ایم و هم لیستی از هتل های ارزان قیمت کیش که شما می توانید مشاهده نمایید.
  5. بعد از تصمیم گیری در رابطه با هتل مورد نظر حال باید با استفاده از آژانس های مسافرتی اقدام به رزرو اتاق نمایید. 
  6. تخفیفاتی که همه روزه بر روی هتل های کیش اعمال می شود، بسیار می تواند در پس انداز کردن پول شما حائز اهمیت باشد به همین خاطر آزانس مسافرتی انتخاب نمایید که بیشترین میزان تخفیف بر روی هتل های مختلف ارائه دهد، البته پیشنهاد می کنم هتل های تخفیف دار کیش رو از طریق وب سایت بدو کیش مشاهده کنید.
  7. مراحل کار تمام است و سفری خوشی برای شما آرزومندیم.

چند نکته :

  • سعی کنید آژانس های مسافرتی انتخاب نمایید که دارای شعبه در خود جزیره کیش باشد تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی سریعا از طریق شعبه خود مشکل شما را رفع نماید.
  • سعی کنید آژانس های مسافرتی انتخاب نمایید که علاوه بر ارائه تخفیف بر روی هتل ها، تخفیفاتی هم برای تفریحات و رستوران شما در جزیره کیش در نظر بگیرند.

بدو کیش تمامی این نکات رو پوشش داده و سعی بر آن داشته است از ابتدا حرکت سفر در کنار شما باشد تا به یادت ماندنی ترین مسافرت خود را چند روزی در زیباترین جزیره خاورمیانه بگذرانید. 

بعد از دریافت هتل خود از ما برای شما کارت هدیه های تا اعتبار 200 هزار تومان ایجاد می شود که مخصوص شما می باشد و می توانید با هماهنگی اپراتور و یا به صورت مستقیم تخفیفات و رستوران های کیش را با قیمت خیلی پایین رزرو نمایید.

شعبه کیش به نشانی جزیره کیش - بازار پانیذ - طبقه 1 - غرفه 135 آماده ارائه انواع خدمات به شما دوستان عزیز می باشد و البته پیشنهاد می کنیم قبل از شروع به طی مراحل بالا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و مشاوره لازم را که کاملا رایگان می باشد، دریافت نمایید.

همچنین اگر اهل تهران می باشید می توانید تور کیش از تهران را تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

02172806

قیمت تور کیش از مشهد :

قیمت تور کیش از مشهد به معیارهای مختلفی بستگی دارد. در تعطیلات معمولا قیمت پروازها و هتل ها افزایش می یابد و هزینه سفر نیز بیشتر می شود. اما در ایام غیر پیک، قیمت  ها مناسب تر است و میتوانید توری ارزان تر را تجربه کنید.

تور 3 روزه مشهد به کیش، تور 4 روزه مشهد به کیش، تور 5 روزه مشهد به کیش و .. انواع مختلف تور مشهد هستند که معمولا بسته به تعداد شب ها و روزهای سفر قیمت های مختلفی دارند. برخی از تورهای مشهد به کیش با ناهار می باشند و برخی از آن ها فقط وعده صبحانه را دارند. اگر صرف ناهار در هتل برای شما حائز اهمیت است، قبل از رزرو تور کیش این مورد با کارشناسان فروش مطرح کنید. تورهای لحظه آخری کیش از مشهد نیز قیمت های بسیار مناسبی دارند و باعث کاهش هزینه سفر می شوند.

تور مشهد به کیش با قطار :

برای سفر از مشهد به کیش، راه های مختلفی دارید. شما هم می توانید به صورت زمینی به کیش رفته و تور مشهد به کیش با قطار را تجربه کنید و هم میتوانید برای صرفه جوئی در وقت با هواپیما به کیش سفر کنید و از مسافرت خود لذت ببرید.

شما میتوانید تور مشهد-کیش را به صورت آنلاین از سایت ما رزرو کنید و یا با کارشناسان فروش بدوکیش در ارتباط باشید تا بسته به نظر شما توری مناسب را به شما پیشنهاد دهیم.

02172806 ( تلفن رزرواسیون )

نظرات کاربران (0 نظر)