پیگیری خرید

جاده جهان کیش

جاده جهان کیش

جاده جهان کیش ، جاده ای کمربندیست که دورتا دور جزیره کیش کشیده شده و تمام زیبایی های جزیره را در مسیر خود جای داده است و میتواند لحظات خاطره انگیزی را برای شما بسازد.

جاده جهان کیش با چشم اندازی بینظیر، ساحل ، دریا ، پوشش گیاهی و حیات جانوری را به نمایش میگذارد.

از ویژگی های جاده جهان کیش قرار گرفتن آن در امتداد سواحل خیره کننده جزیره کیش است که در هر ساعت از روز زیبایی خیره کننده مختص به خود را دارد.رانندگی در جاده جهان آرامش بخش و دلنشین است. بطور کلی وقت گذراندن در این جاده  به دلیل پرواز دسته جمعی مرغان دریایی در کنار ساحل و حیات جانوری بسیار هیجان انگیز و زیباست.

در هر زمان از شبانه روز میتوانید با اجاره ماشین در کیش ، اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و لذت رانندگی در جاده زیبا و خلوت جهان را با ماشین های بسیار مجهز و خاص تجربه کنید. 

جاده جهان کیش

تفریحات و جاذبه هایی گردشگری در مسیر جاده جهان

از انجایی که جاده جهان ، جزیره کیش را در آغوش کشیده و دوتا دور این جزیره را گرفته شما میتوانید تفریحاتی مانند : پارک آبی اوشن کیش ( که یکی از منحصر به فردترین پارک های آبی روباز در خاورمیانه و ایران است ) را در مسیر خود ببینید و همچنین در ادامه مسیر خود میتوانید پارک ساحلی سیمرغ ، پارک دلفین ها ، باغ پرندگان ، اسکله تفریحی کیش ، پارک ساحلی مرجان کیش و تفریحات آبی آن مانند ( پاراسل کیش ، بنانا کیش ، شاتل کیش ، اسکوتر زیر دریایی کیش و ... ) را مشاهده کنید.

کشتی یونانی که نماد زیبایی جزیره کیش میباشد در سال 1345 در نزدیکی روستای باغو  جزیره کیش به گل نشست. این کشتی توسط شرکت ویلیام هامیلتون در گلاسکو که یکی از بندر های اسکاتلند است ساخته شده بود.

خانه مردم شناسی بومیان که نمادی از مهمان نوازی و اصالت بومیان جزیره کیش میباشد ، در حدود 200 سال قبل بنا شده و برای معرفی فرهنگ ، تاریخ ، معیشت ، صنایع دستی و آداب و رسوم منحصر به فرد بومیان این جزیره به نمایش گذاشته میشود. مالک اصلی این خانه مرحوم حاج عبدالله بن شاهین بود که صاحب بزرگترین لنج های بادبانی در آن زمان و همچنین یک تاجره معروف بود. علاقه مندان میتوانند درمسیر جاده جهان از خانه مردم شناسی بومیان نیز بازدید نمایند.

دوچرخه سواری در جزیره کیش نیز یکی از تفریحات سالم و لذت بخش است جاده دوچرخه سواری در موازات جاده جهان کیش قرار گرفته است و در هنگام رانندگی در جاده جهان کیش دوچرخه سواران و همچنین موتور برقی کیش زیاد به چشم میخورند که در کمال آرامش در هوای خالص این جزیره به تفریح مشغولند.

هتل های در مسیر جاده جهان

بعضی از هتل ها نیز در مسیر جاده جهان قرار گرفته اند مانند :

بازار ها در مسیر جاده جهان

از دیگر مواردی که میتوانید در مسیر جاده جهان مشاهده کنید برخی از بازار ها هستند مانند :

جاده جهان

نظرات کاربران (0 نظر)