پیگیری خرید

مکان های تفریحی و باستانی جزیره کیش همراه با کیش تخفیف

مکان های تفریحی و باستانی جزیره کیش همراه با کیش تخفیف

جزیره کیش یکی از جزیره های پر طرفدار خلیج فارس است که دوستان عزیز که قصد سفر به سمت هرمزگان را دارند میتوانند با سفر به جزیره کیش و با استفاده از کیش تخفیف سفری لذت بخش و کم هزینه ای را تجربه کنید.

  • تفریحات در جزیره کیش

ساحل مرجان یا پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش، یکی از سواحلی است که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی از قبیل: کایت سواری ،بنانا سواری ،پاراسل ،شاتل ،فلای برد وهتل های لوکس همراه با رستوارن های شیک با انواع غذاها را دارد .

ساحل دامون در شمال جزیره کیش واقع است که مرکز خرید و هتل های بسیار زیبا و مجللی نیز دارد و دوتا از مکان های تفریحی معروف ساحل دامون آیس رینگ (پیست اسکی روی یخ) و شبیه سازی پرواز است.

تم پارک آبی، پارک هنر کیش، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین کیش، پینت بال،  کلوپ کشتی به گل نشسته یونانی، شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور ،کشتی های تفریحی، اسکله بزرگ، عمارت اعیانی، شهر تاریخی حریر، گذر هنرمندان و.. جزء مکان هایی است که شما در سفر خود باید حتما تجربه کنید.

کیش تخفیف

کیش تخفیف یکی از سامانه های رزرو آنلاین هتل ها و تفریحات است که کار را برای گرشگران عزیز که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، راحت کرده است.

شاید برای شما و یا دوستانتا که به جزیره کیش سفر کرده اند پیش آمده باشد که بلیط یا اتاق گیر نیاورده باشند.

کیش تخفیف نه تنها قیمت های بسیار ارزانتری نسبت به بقیه ارائه میدهد بلکه کار شما عزیزان راهم آسانتر کرده است.

شما میتوانید بصورت آنلاین از قسمت رزرو تفریحات در سامانه رزرواسیون کیش،هتل ها، کلوپ های شبانه و بلیط هریک از تفریحات آبی و غیر آبی مثل: شاتل سواری ، جت اسکی، غواصی، اجاره ماشین ، آیس رینگ و.. را رزرو نمایید و در صورتی که از تصمیم خود منصرف شدید میتوانید وجه پرداخت شده خود را تمام و کمال پس بگیرید.

شما دوستان گرامی میتوانید در سامانه رزرواسیون کیش به بخش رزرو تفریحات ، هتل ها و.. همراه با تخفیفات ویژه تخفیف کیش ،به راحتی و سریع تر کار خود را نیز انجام بدهید.

 

نظرات کاربران (0 نظر)