پیگیری خرید

جشنواره تابستانی کیش 99 با 90 درصد تخفیف | بدو کیش

آغاز بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش 99

جشنواره تابتسانی کیش 99

تخفیف ویژه جشنواره تابستانی کیش را از بدو کیش دریافت نمایید:
 
تور کیش هتل سه ستاره تاپ پارسیان + پرواز رفت و برگشت + صبحانه رایگان + استقبال فرودگاهی
50 % تخفیف جشنواره
برای دریافت قیمت تا وقت هست تماس بگیر : 02172806
 
اطلاعیه جدید جشنواره تابستانی (2 تیر ماه 99) : 
آغاز به کار بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش 
امسال نیز همانند سال های گذشته جشنواره تابستانی کیش 99 بعد از کلی اما و اگر ها بالاخره برگزار می شود. خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد از برگزاری ورزش های آبی و تفریحات دریایی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد. 
آخرین اخبار جشنواره تابستانی کیش را از همین صفحه دنبال نمایید...
کد تخفیف های ویژه بر روی تور ها ، هتل ها و تفریحات در همین صفحه قرار داده خواهد شد.
همچنین در صورت برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه به صورت زنده مراسم از طریق اینستاگرام بدو کیش پوشش داده خواهد شد. 

اطلاعیه جدید جشنواره: 
بازگشایی هتل های جزیره کیش از تاریخ اول خرداد ماه 99 شروع شده است و تمامی پرواز ها نیز به مقصد کیش به صورت کامل انجام می شود. از این رو امسال نیز به احتمال بسیار زیاد جشنواره تابستانی را با تخفیفات فوق العاده هیجان انگیز خواهیم داشت. آخرین اخبار و اطلاعیه ها در همین صفحه قرار داده خواهد شد.
 
* آپدیت : دهم خرداد ماه 99 *
با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا امسال به احتمال بسیار زیاد و بعد از اعلام دولت مبنی بر بازگشایی اماکن گردشگری و هتل ها ، بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش توسط سازمان منطقه آزاد بعد از بازگشایی ها آغاز خواهد شد. شما می توانید آخرین اخبار جشنواره تابستانی کیش را در همین صفحه دنبال نمایید.
همجنین سال گذشته با توجه به استقبال بی نظیر مسافران عزیز از ویژه برنامه جشنواره تابستانی (بدو کیش) امسال نیز در صورت بازگشایی برنامه ها و تخفیفات ویژه برای تمامی مسافران عزیز خواهیم داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02172806 تماس حاصل نمایید.
 

تخفیفات ویژه هتل ها

جشنواره تابستانی هتل میراژ کیش
جشنواره تابستانی هتل پانیذ کیش
هتل سورینت صدف کیش

جشنواره تابستانی هتل شایگان کیش

جشنواره تابستانی هتل ارامش کیش

جشنواره تابستانی هتل پارسیان کیش

جشنواره تابستانی هتل مریم کیش

هتل ویدا کیش

جشنواره تابستانی هتل کوروش کیش

جشنواره تابستانی هتل لیلیوم کیش

جشنواره تابستانی هتل آرامیس کیش

جشنواره تابستانی هتل فلامینگو کیش

جشنواره تابستانی هتل ترنج کیش

هتل آنا کیش جشنواره تابستانی

جشنواره تابستانی هتل داریوش کیش

ما کجا هستیم؟ جزیره کیش، بازار پانیذ، طبقه 1، پلاک 135 

تلفن تماس : 02172806

هر گونه سوالی دارید تنها کافیست با ما در تماس باشید...


* آپدیت : دهم شهریور ماه  98 *

پایان بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش :

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش در تاریخ هشتم شهریور ماه 98 با اجرای علی ضیا و حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، مسئولان سازمان و مسئولان محلی به پایان رسید.

آقای حمید شعبانیان از رامسر  (  که سفر به کیش اولین سفر زندگی مشترکشان بود ) برنده خوش شانس یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی جزیره کیش شدند.

* اپدیت  : دوم شهریور ماه 98 *

بروزرسانی : ورود 178 هزار گردشگر در ایام جشنواره تابستانی کیش

در جشنواره تابستانی پنجاه روزه جزیره کیش ، حدود 178 هزار گردشگر به کیش سفر کرده اند که آمار نسبت به تابستان سال گذشته رشدی دو درصدی داشته است.

با توجه به گران شدن قیمت بلیت هواپیما انتظار میرفت امسال تعداد مسافران نسبت به سال 97 کاهش پیدا کند اما با قیمت های مناسب تورهای کیش ، شاهد استقبال خوبی از جشنواره تابستانی کیش بودیم.


* اطلاعیه جدید ، اپدیت : دوم مرداد ماه  1398 *

جنگ شبانه بیست شو در هتل لیلیوم کیش

موضوع : مجوز برگزاری جنگ هنری بیست شو در هتل لیلیوم از 98/05/01 لغایت 98/06/09

به همراه هنرمندان برجسته کشور

اطلاعات بیشتر در لینک زیر

https://www.bodokish.com/Blog/bestshow


* اطلاعیه جدید ، اپدیت : اول مرداد ماه  1398 *

راهنمای شرکت در قرعه کشی جزیره کیش 

قرعه کشی بیست و دومین جشنوراه تابستانی کیش در دو بخش متفاوت برای گردشگران و برای کیشوندان گرامی برگزار می شود. 

- در قرعه کشی کیشوندان ،  هر شب سه نفر برنده 50 گیگ اینترنت + جوایز غیر نقدی میشوند.

-در قرعه کشی مخصوص گردشگران هر شب 15 نفر برای شرکت در قرعه کشی نهایی یک دستگاه آپارتمان برج های طلایی و یک دستگاه 206 انتخاب می شوند و به پنج نفر هم بلیط بیزینس مسیر کیش-تهران هدیه می شود.

برای شرکت در بیست و دومین جشنواره تابسنانی کیش میتوانید یکی از سه روش زیر را انجام دهید.

  1. عدد 1 را به شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴ ارسال بفرمائید.
  2. به سایت جشنواره تابستانی کیش مراجعه کنید.
  3. ثبت نام در نرم افزار آی کیش

پس از ثبت نام مرحله اصلی آغاز میشود و شما با هر خرید امتیاز جمع اوری میکنید.

در نظر داشته باشید به ازای هر 20 هزار تومان خرید یک امتیاز دریافت خواهید کرد و همان لحظه پیامکی برای شما ارسال میشود و مجموع امتیازات را نشان میدهد.

حضور فرد برنده در هنگام قرعه کشی در محل تالار شهر با کارت شناسایی معتبر الزامی است. پس از حضور در تالار شهر باید به سامانه ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامکی ارسال کنید و حضور خود در قرعه کشی را اعلام کنید.

جشنواره تابستانی جزیره کیش 98


زمان جشنواره تابستانی از 15 تیر الی 30 شهریور
تخفیفات شامل هتل ؛ تفریحات ، رستوران ها و بازارها
لیست برنامه ها جشنواره تمامی هتل ها ، کارناوال های شادی ، جنگ های شبانه ، تفریحات آبی ، کارت هدیه

هر سال با شروع تابستان در جزیره کیش جشنواره های تابستانی برگزار میشود که از تنوع و محبوبیت بسیاری برخوردار می باشند و نظر گردشگران را برای انتخاب تور کیش جلب میکند.

جنگ های شبانه کیش ، اجرای موسیقی سنتی و  پاپ، برنامه‌‏های متنوع ورزشی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی کارناوالهای شادی و اهدای میلیاردها ریال جوایز به گردشگران بخشی از برنامه‌‏های جشنواره تابستانی است.

زمان برگزاری جشنواره تابستانی 98 کیش :

جشنواره کیش در تابستان 98 از پانزدهم تیر ماه آغاز و تا تاریخ سی ام شهریور ماه ادامه دارد و با برنامه های مختلف پذیرای شما گردشگران عزیز خواهد بود.

تفریحات کیش در جشنواره تابستانی :

در تابستان هوای جزیره کیش گرمتر از سایر ماه ها می باشد و انجام تفریحات آبی هیجان انگیز نظیر پاراسل ، بنانا ، شاتل ، فلای بورد ، پدل بورد و ... لذت دو چندانی برای شما به همراه دارد.

کشتی های تفریحی جزیره هم به یاد ماندنی ترین خاطرات را برای شما رقم خواهد زد. کشتی تفریحی نوید دریا، کشتی تفریحی آرتمیس ، کشتی تفریحی اوستا و ... از جمله کشتی های محبوب و دیدنی جزیره می باشند.

جشنواره تابستانی کیش

برنامه های مختلف جشنواره تابستانی کیش :

جشنواره های تابستانه هر ساله برنامه های شاد و مفرحی از جمله برگزاری کنسرت هنرمندان محبوب ، مسابقات ، جنگ ها و کلی برنامه های مهیج دیگر همراه با اهدای جوایز فراوان و در مرحله آخر هم یک جایزه بزرگ برای برنده خوش شانس آن سال در نظر گرفته میشود. در این جشنواره خرید از بازار های جزیره کیش مزایای زیادی دارد زیرا بصورت روزانه و هفتگی جوایزی اعطا میشود.

هر شب برنامه های متنوع در تالار شهر جزیره کیش اجرا میشود و ساعت 12:30 بامداد هم مراسم نور افشانی آغاز و صحنه فوق العاده ای را برای شما رقم می زند.

جوایز و هدایی امسال جشنواره تابستانی کیش :

امسال نیز مانند سال های گذشته به تعداد 7 دستگاه خودرو برای شرکت کنندگان در جشنواره تدارک دیده شده است که به محض پایان جشنواره و در اختتامیه بدون تاخیر نسبت به سال های گذشته تقدیم برندگان خواهد شود. اتفاق جالب امسال نیز حضور بازاریان در این جشنواره می باشد، به گونه ای که تماما اعلائم داشته اند امسال همکاری لازم را به جهت اعمال تخفیف های ویژه در جشنواره بر روی محصولات خود دارند. 

به نظر می رسد امسال برنامه های بسیار زیادی برای این جشنواره توسط مسئولین منطقه آزاد کیش اتخاذ شده است، به طوری که مدیر گردشگری کیش آقای مظفری از اهدای 1 میلیارد تومان جوایز نقدی و غیر نقدی به گردشگران خبر می دهد و از طرفی معاون گردشگری منطقه آزاد کیش آقای مجید ملانوروزی نیز از عظم راسخ هتل داران ، بازاریان ، آژانس ها و همه دست اندرکاران حوزه گردشگری کیش برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشنواره تابستانی کیش خبر داده اند.

همچنین محسن قریب مدیر عامل جشنواره تابستانی کیش از سهولت یافتن مسیرهای زمینی و هوایی به منظور راحت تر شدن شرایط ورود مسافر به جزیره خبر می دهد. 

باید دید که آیا امسال نیز تمامی موارد گفته شده به عرصه ظهور میرسد یا خیر.

جنگ های جشنواره تابستانی کیش :

بهترین جنگ های شبانه چه در دریا بر روی کشتی های تفریحی و چه در خشکی در مکان های تعریف شده توسط اساتیدی همچون حامد آهنگی ، اکبر اقبالی و .. در جزیره زیبای کیش برگزار می شود که پیشنهاد می کنیم این جنگ ها را  دست ندهید. همچنین در اکثر مواقع شاهد حضور بازیگران سینما و رسانه ی ملی ایران در این جنگ ها می باشیم که با وجود آنها شب به یاد ماندنی تری را خواهید داشت.

رزرو آنلاین هتل ها در جشنواره کیش :

تمامی هتل ها توسط بدو کیش با تخفیفات ویژه قابلیت رزرو دارد. تنها کافیست برای مشاهده تخفیفات به صفحه هتل ها مراجعه نمایید.

رزرو آنلاین تفریحات در جشنواره کیش :

تمامی تفریحات آبی و غیر آبی توسط بدو کیش با تخفیفات ویژه قابلیت رزرو دارد. تنها کافیست برای مشاهده تخفیفات به صفحه رزرو تفریحات آبی مراجعه نمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)