پیگیری خرید

جنگ های شبانه کیش - رزرو جنگ های شبانه کیش

جنگ شبانه کیش

یکی از سرگرم کننده ترین تفریحاتی که در جزیره کیش میتوانید تجربه کنید حضور در جنگ های شبانه می باشد که همه روزه در جزیره برگزار میشود و لحظات شادی را برای شما می سازد.

معمولا گردشگران تور کیش در طول روز وقت خود را صرف امتحان تفریحاتی مانند پاراسل کیش ، شاتل کیش ، بنانا کیش ، غواصی کیش و ... می کنند و در شب به دیدن جنگ های متنوع جزیره می روند و تمام خستگی های گشت و گذار طول روز را با برنامه های جذاب جنگ ها رفع میکنند.

جنگ شبانه چیست؟

اجرای کمدی تئاتر را جنگ شبانه می نامند که به وسیله بهترین بازیگران و کمدین ها اجرا میشود و اجرای موسیقی زنده توسط خوانندگان ، اجرای نمایش های کمدی توسط کمدین ها و .... جز برنامه های آن ها می باشد.

معرفی بهترین جنگ های شبانه کیش 

در کیش جنگ های شبانه بسیاری اجرا میشوند و شما میتوانید بسته به سلیقه خود و مکان برگزاری به دیدن هر کدام از آن ها بروید. در ادامه بهترین /جنگ های شبانه کیش/ را ذکر کرده ایم که میتواند در انتخاب به شما کمک کند.

جنگ خودمونه عشقه جزیره کیش

  •  تئاتر کمدی خودمونو عشقه

اگه به دنبال یک تئاتر کمدی شاد و متفاوت هستید پیشنهاد ما به شما تئاتر کمدی خودمونو عشقه می باشد که هر شب با حضور  هنرمندانی نظیر مختار مرادی ، سیاوش ناظم ، ثمر امین پور ، نیلوفر نادری ، محمد حسین برادران به روی صحنه می رود.

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

  • جنگ ستارگان رنگارنگ

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش را میتوان جز محبوبترین جنگ های شبانه نام برد . حضور اکبر اقبالی ، نیما ساحلی باعث میشود مردم زیادی برای دیدن این جنگ مشتاق باشند.

لیست برنامه های جنگ ستارگان رنگارنگ :

  1. استند آپ کمدی
  2. حرکات آکروباتیک
  3. اجرای موزیک شاد
  4. بلک لایت شو
  5. بیت باکس
  6. صدا سازی
  7. مسابقه
  8. نمایش اکبر اقبالی

جنگ شبانه شب طلایی

  • جنگ شبانه شب طلایی

از جدید ترین جنگ های شبانه جزیره کیش ، جنگ شبانه شب طلایی می باشد که علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. برنامه های این جنگ پرانرژی رضایت خیلی از گردشگران زا بدست اورده است و خاطره ای بیادماندنی از جنگ های شبانه کیش برای آن ها باقی گذاشته است. از هنرمندان این جنگ میتوان به علی برجی ، مصطفی رامشی ، وحید جعفری ، رضا بیک ، هاشم زهدی و اهورا اشاره کرد.

لیست برنامه های جنگ ستارگان رنگارنگ :

  1. کنسرت زنده موسیقی
  2. کمدی شو
  3. دی جی
  4. استنداپ کمدی
  5. لیزرشو
  6. واندرلند شو

جنگ شبانه ایرانیا

  • جنگ شبانه ایرانیا

جنگ شبانه ایرانیا با اسم جنگ حمید خندان ، شومن معروف شناخته میشود. این جنگ هر شب از ساعت 23 آغاز و نزدیک ساعت 2 بامداد به اتمام می رسد. موسیقی زنده- لیزرشو- تک نوازی ساز های موبه ای- بیت باکس- کمدی استندآپ- نمایش کمدی  و ... قسمت های مختلف این جنگ را تشکیل می دهند.

لیست برنامه های جنگ شبانه ایرانیا :

  1. تئاتر کمدی
  2.  اجرای موسیقی های محلی
  3. اجرای موسیقی پاپ
  4. مسابقات خانوادگی
  5.  اهدای جوایز 

جنگ شبانه نیک شو

 جنگ شبانه نیک شو

جنگ شبانه نیک شو به کارگردانی مرتصی نیکروان و اجرای کمدین توانا مرتضی صفیاری به روی صحنه می رود. ماهان پوریا از دیگر کمدین های با تجربه ی این جنگ می باشد.

لیست برنامه های جنگ شبانه نیک شو 

  1. استندآپ کمدی
  2. شعبده بازی
  3. اجرای محسن عاصف
  4. آکروبات میلاد روز خش
  5. لیزر شو: امیر عطا و میلاد
  6. بلک لایت توسط امیر عطا و میلاد
  7. اجرای موسیقی زنده
  8. آیتم یادها و خاطره ها

جنگ دینامیت شو

  • جنگ شبانه دینامیت شو

ازپر مخاطب ترین جنگ های شبانه جزیره کیش ، جنگ شبانه دینامیت شو می باشد که هر شب سوپرایزهای مختلفی را برای شرکت کنندگان ارائه می دهند.

لیست برنامه های جنگ دینامیت شو کیش

  • اجرای میلاد صالح پور

  • علیرضا حقانی
  • اجرای امیر عبدالله
  • تقلید صدا توسط مجید ترکمانه
  • واندرلند شو
  • آیتم دینامیت پاور

نظرات کاربران (0 نظر)