پیگیری خرید

حمید خندان : تصاویر دیده نشده از خندان

حمید خندان  در سال 1355 در تهران به دنیا آمده است . وی  فارغ التحصیل  رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

حمید خندان خواننده کیش

آثاری که حمید خندان در آن ها نقش ایفا کرده است

این آثار شامل : فیلم زن بدلی ، قلبهای نا آرام، مردی روی ماه و..  است.

حمید خندان در سال 1381 در سن 26 سالگی در فیلم قلب های ناآرام به کارگردانی (مجید مظفری) نقش بازی کرده است،با اینکه این فیلم نسبت به فیلم های بعدی که در آنها نقش بازی کرده آنچنان موفق نبوده ولی تجربه بسیار خوبی برای حمید خندان بود،چون در این فیلم با هنرمندانی مانند: بهزاد فراهانی، نیکوخردمند، شیلا خداداد و حبیب دهقان نسب، همکاری کرده است.

حمید خندان

مهم ترین اثری که حمید خندان در آن ایفای نقش کرده و بسیار موفق بوده در سال 1385 در سن 30 سالگی، در فیلم زن بدلی به کارگردانی مهرداد میرفلاح بوده است.او در این فیلم با هنرمندانی همچون رضا شفیعی جم، بهزاد فراهانی، رابعه اسکویی، ماهایا پطروسیان همکاری کرده است.

حمید خندان تجربه همکاری با هنرمندان زیادی در این سال ها را داشته است، ولی جالب اینجاست که بین هنرمندان، دوبار با بهزاد فراهانی. هم بازی شده است.

این هنرمند محبوب، تجربه خوانندگی هم دارد. آهنگ های : بارون، نمیخوام، اشک، احساس شیرین، جزء آهنگ های پرطرف دار حمید خندان می باشد.

حمید خندان در جزیره کیش در جنگ شبانه ایرانیا با امیر عبداله خواننده معروف کیش ( ملقب به سفید پوش خلیج ) نیز حضور و اجرا دارند.

در صورت تمایل به رزرو جنگ شبانه ایرانیا با تخفیف میتوانید از صفحه رزرو تفریحات در سامانه رزرواسیون کیش رزرو را انجام دهند.

حمید خندان بازیگر و خواننده کیش

سایر بازیگران جنگ شبانه کیش

امیرعبدالله در جنگ شبانه ایرانیا

نظرات کاربران (0 نظر)