پیگیری خرید

بیوگرافی حمید هیراد

وی متولد 1 بهمن 1370 از روستای ملک میان چابکسر گیلان می باشد. نام اصلی او حمید حسین زاده و نام هنری او حمید هیراد است. هیراد نام پسرانه ای با ریشه فارسی می باشد که معنی خوش خنده و خوش رو را دارد. ساز های تخصصی وی، ساز های کوبه ای دف و تنبک است. در سال 96 اولین قطعه رسمی اش با نام بی تاب منتشر شد و توانست جایگاه خوبی در بین مخاطبین پیدا کند. مدرک لیسانس هیراد در رشته تاسیسات صنعتی می باشد.

بیوگرافی حمید هیراد

ویژگی های شخصیتی

حمید هیراد بسیار ساکت و سر به زیر میباشد و گفتگوی مستقلی تا به حال نداشته و از حاشیه دوری می کند. گفتگوی رسمی او در برنامه ی دورهمی آذز 96 صورت گرفت. وی با وجود آرام و ساکت بودنش بر عکس در کار های هنری بسیار پر انرژی می باشد.

بیوگرافی حمید هیراد

شروع فعالیت هنری

وی از 6 سالگی علاقه ی زیادی به خوانندگی پیدا کرد و در سن 15 سالگی با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد. در بین سبک های موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن به ترانه سرایی نیز پرداخت. با گذشت زمان علاقه ی آن به موسیقی زیاد شد و شروع به یادگیری پیانو، گیتار، ساز های سنتی کرد و به همه ی آن ها مسلط شد. وی در نواختن ساز سه تار بسیار ماهر می باشد. بعد از آن با چند کار نیمه حرفه ای با گروهی معروف به داروگ فعالیت هنری خودش را ادامه داد. کار حرفه ای خود را پس از بستن قرارداد با شرکت هنری آوازی نو آغاز کرد.

عشق نافرجام حمید هیراد

در برنامه ی دورهمی در پاسخ به سوال آیا عاشق شده ای گفت: طبیعتا این اتفاق در زندگی همه پیش می آید. بله اما تجربه ی تلخی بود. زیرا فوت کردند.

وی در گفت و گو هایش افزود: پایه و اساس موسیقی که کار کردم سنتی بوده و در خصوص شعر هایش گفت مبنای اصلی شعر هایی که می خوانم عشق به خداست و ترانه هایم از حضرت مولانا، سعدی، حافظ می باشد. بیشتر محبوبیتش در فضای مجازی را پس از آهنگ شوخیه مگه به دست آورده است. همچنین وی تا به حال کنسرت مستقلی نداشته و با گروه پازل بند در یکی دو مورد حضور داشته است. شعر هایی که انتخاب هیراد است دارای فضای تغزلی هستند.

بیوگرافی حمید هیراد

ازدواج

با توجه به عکس هایش در فضای مجازی و نبودن نامی از همسر وی به نظر می رسد که هیراد هنوز مجرد می باشد.

بخشی از آهنگ های حمید هیراد

عشق، فراموش کن، شب که شد، مستم کن، رسوایی، معشوقه، بی تاب، دلارام، خدا، شوخیه مگه

نظرات کاربران (0 نظر)