پیگیری خرید

خرید اقساطی آپارتمان در کیش

خرید اقساطی آپارتمان در کیش

خرید خانه در کیش با اهداف مختلفی صورت می گیرد که از جمله آن سرمایه گذاری در کیش ، زندگی در کیش و کسب در آمد در کیش و... می باشد. این جزیره زیبا و رو به پیشرفت دارای امکانات رفاهی و سطح فرهنگی بالا برای زندگیست و از آنجایی که جزو مناطق آزاد و توریستی محسوب می گردد شرایط ویژه ای را برای کار و اشتغال فراهم می کند.

خرید خانه برای سرمایه گذاری

خرید خانه در این جزیره یه نوع سرمایه گذاری محسوب می گردد زیرا با تورم موجود و قیمت های کنونی در کوتاه ترین مدت قیمت ملک شما چندین برابر می شود.

خرید خانه برای زندگی

از آنجایی که جزیره کیش از سکوت و آرامش بالایی برخوردار است زندگی در آن حس و حال بخصوص خود را دارد جزیره کیش امکانات رفاهی فراوانی برای زندگی دارد که هر فرد آرزوی زندگی در چنین جزیره زیبایی را دارد.

وجود آب وهوا تمیز و پا، عدم وجود ترافیک، و رفاه اجتماعی بالا در این جزیره خیلی از هموطنان را خواهان زندگی در این جزیره کرده است و همچنین توریستی بودن این جزیره سبب شده تا تدابیر امنیتی بالایی درآن صورت گیرد.

خرید خانه جهت کسب درآمد

بسیاری از افراد به عنوان سرمایه گذاری در جزیره کیش آپارتمان خریداری می کنند و برای کسب در آمد بیشتر واحد های آنرا به اجاره می دهند و با این روش هم در آمد بیشتری کسب می کنند هم قیمت ملک آنها افزایش چشمگیری پیدا می کند.

به چه علت خرید اقساطی آپارتمان در کیش؟

1. کسب منافع زیاد

یکی از مهم ترین دلایلی که خرید آپارتمان در جزیره کیش مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران قرار می گیرد این است که با پرداخت بخشی از مبلغ کل یک آپارتمان ، منافع کلی آن واحد در اختیار آنها قرار می گیرد.

خرید اقساطی آپارتمان در کیش

برای مثال اگر 30 درصد از مبلغ کلی ملک را در زمان خرید پرداخت نمایند منافع 100 درصدی آن را بدست می آورند و اگر افزایش قیمت داشته باشیم در این حالت نیز بر اساس مبلغی که در زمان خرید اقساطی پرداخت می کنند نزدیک به 30 درصد ارزش افزوده کسب میکنند.

برای مثال: اگر قیمت خرید آپارتمان در زمان معامله 1.000.000.000 تومان و پیش پرداخت 30 درصدی آن 300.000.000 تومان باشد درصورتی که 10 درصد افزایش قیمت داشته باشیم 1.00.000.000 = 10% * 1.000.000.000 به عبارتی 30 درصد ارزش افزوده یعنی معادل 100.000.000 تومان کسب می کنند.

2. سهولت در تامین وجه اقساط در سال های بعد

از مزایای خرید اقساطی آپارتمان در کیش ابن است که با توجه به تورمی که در کشور وجود دارد در سال های بعدی که قسط پرداخت می کنند ارزش پول کاهش پیدا می کند یعنی ارزش پولی که در سال دوم می پردازند کمتر از سال اول است و تامین اقساط آپارتمان در سال های بعدی با توجه به تورم آسان تر می شود.

3. بهره مندی از منافع اجاره آپارتمان

از دیگر مزایای خرید اقساطی آپارتمان در جزیره کیش این است که میتوانند با تحویل گرفتن آپارتمان و اجاره دادن آن  بخشی از اقساط خرید را تامین کنند. این در صورتی است که قصد سکونت در آپارتمان خریداری شده را نداشته باشند

خرید اقساطی آپارتمان در کیش

بسیاری از افراد بدلیل رشد قیمت چشمگیر در بازار مسکن از خرید آن صرف نظر کرده اند. مسکن یکی از اصل ترین نیاز ها اقتصادی مردم در کشور به شمار می رود. 

با خرید قسطی خانه به راحتی می توانید صاحب خانه شوید همچنین اقساط آن را در سال های آینده پرداخت نمایید که این تنها با اجاره دادن خانه تامین خواهد شد.

نظرات کاربران (0 نظر)