پیگیری خرید

چرا جاس استون از کیش دیپورت شد؟

دیپورت جاس استون از کیش

شاید شما هم این روز ها خبر دیپورت جاس استون از کیش را شنیده باشید و علت دیپورت این خواننده بریتانیایی برای شما سوال شده باشد و از خود پرسیده باشید دلیل دیپورت جاس چه میتوانید باشد؟ خبر های ضد و نقیضی در این رابطه منتشر شد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. با بدوکیش همراه باشید.

جاس استون کیست؟

جاس استون با نام اصلی  جاسلین ایو استوکر خواننده بریتانیایی در سبک سول می باشد که در سال 1987 متولد و در سال 2004 با آلبوم جلسه‌های سول به شهرت رسید و پس از آن روز به روز به رکوردهای تازه ای دست یافت.

در سال 2006 بازیگری را از فیلم آرگون آغاز و کم کم در کنار حرفه خوانندگی به حرفه بازیگری هم پرداخت.

 کنسرت جهانی جاس استون :

جاس استون در حدود پنج سال پیش تصمیم خود را مبنی بر برگزاری تور جهانی اعلام کرد.

در طی این تور جهانی تصمیم گرفته شد که به 200 کشور سفر کند و با خواننده ها و سازهای محلی هر کشوری کنسرتی را اجرا کند.

حتی به کشورهائی نظیر یمن و امارات نیز سفر کرده و در پایان این تور جهانی هفته پیش وارد جزیره کیش شد تا از ایران هم دیدن کنذ.

NEWS ماجرای دیپورت جاس استون از کیش :

پس از ورود جاس استون به ایران ، ماموران فرودگاهی از ورود وی به جزیره جلوگیری کرده و جاس روز چهارشنبه با انتشار ویدیویی خبر از دیپورت خود داد.

وی در توضیحات خود عنوان کرد که قصد برگزاری کنسرت در جزیره کیش را نداشته و از قبل آشنایی کامل با قوانین کشورهای اسلامی دارد.

در فرودگاه هم توضیحات خود را مبنی بر برگزار نکردن کنسرت در کشور ایران را به ماموران توضیح داده اما نتوانسته آن ها را متقاعد کند و در نهایت پس از یک شب بازداشت ، روز بعد دیپورت می شود.

پس از انتشار ویدیویی جاس استون ، خبرگزاری های زیادی واکنش های اغراق آمیزی را بروز دادند و خبر را با عنوان " اخراج جاس استون از ایران" منتشر کردند.

دلایل دیپورت جاس استون از کیش :

گمانه زنی ها این امر را نشان میداد که جاس استون به دلیل حرفه و جریان تور جهانی از جزیره کیش دیپورت شد و عده ای اینطور عنوان کردند که به خاطر نداشتن ویزا برای ورود به مشکل خورده بود این در حالی است که قوانین جزیره کیش به گردشگران خارجی اجازه میدهد تا چهارده روز بدون ویزا در جزیره اقامت داشته باشند.

در هنگام ورود فقط اثر انگشت و عکس از مسافران گرفته می شود و پس از آن مشکل خاصی برای حضور جزیره ندارند.

دیپورت جاس استون از کیش

طبق قوانین داخل کشور برگزاری کنسرت توسط خوانندگان زن ممنوع می باشد و شاید مهم ترین دلیلی که یک خواننده دیپورت می شود همین مورد باشد.

احتمالا دلیل اصلی دیپورت جاس استون ضعف مدیر برنامه های وی بوده است که برنامه ریزی درستی برای این سفر نداشته و مدارک لازم را برای ورود آماده نکرده است.

پلیس جزیره کیش دلیل اخراج جان استون رو اینگونه شرح داد :

"خانم استون در جزیره کیش بازداشت نشد اما به دلیل ناقص بودن مدارک ارائه شده با اولین پرواز به امارات برگردانده شد."

دلیل دیپورت هر چه که بود جاس شخصا از برخورد محترمانه مسئولین فرودگاه قدر دانی کرد و بابت ناقص بودن مدارک خود و همراهانش عذرخواهی کرد.

برای اطلاع از کنسرت هنرمندان در جزیره کیش میتوانید به صفحه کنسرت های کیش مراجعه کنید.

نظرات کاربران (0 نظر)