پیگیری خرید

زورب بال کیش

جزیره کیش دارای تفریحات متعدد آبی و غیر آبی می باشد که هر یک طرفداران خود را دارد. این جزیره با توجه به توریستی بودن هر سال تفریحات جدیدی را به جمع تفریحات خود می افزاید تا به از بروز ترین تفریحات و متناسب با سلایق گردشگران برخوردار باشد. یکی از این تفریحات زورب بال است که در دسته تفریحات غیر آبی قرار گرفته است.

زورب بال کیش

زورب بال چیست؟

زورب بال نام یکی از تفریحات جزیره کیش است که ممکن است تا به حال حتی به گوشتان هم نخورده باشد. این تفریح شبیه به فوتبال حبابی است با این تفاوت که در فوتبال حبابی کل بدن داخل توپ قرار نمی گیرد و پا ها خارج از توپ است ولی در زورب بال کل بدن درون توپ قرار می گیرد. توپ زورب بال از دو توپ تشکیل شده که توپ اول بزرگ و دیگری کوچکتر است که داخل توپ بزرگ قرار گرفته و به وسیله تعداد زیادی طناب به هم متصل شده است.داخل توپ بزرگ آب قرار دارد تا سنگین تر شود و حرکت را راحت تر کند و داخل توپ کوچیک هم افرادی که علاقه من به استفاده از این تفریح هستند قرار می گیرند.

زورب بال کیش

جنس زور بال

زور بال از جنس PVC که یک نوع پلاستیک انعطاف پذیر و سخت است می باشد. زورب بال ها ظاهری شفاف دارند تا نور به راحتی به داخل آنها نفوذ کند همچنین افرادی که داخل آن قرار دارند بتوانند فضای اطراف خود را ببینند.

زور بال ها ضد آتش وآب هستند هم می توانید از آنها روی سطح خشکی استفاده کنید هم روی سطح آب، برای استفاده راحت از زورب بال روی سطح خشکی توجه داشته باشید که سطح خشکی پستی و بلندی نداشته باشد تا بتوانید با این توپ های بزرگ به راحتی حرکت کنید.

طریقه استفاده از زورب بال

با قرار گیری در داخل توپ تنها با راه رفتن این توپ به حرکت در می آید و شما با تکان دادن آن می توانید مسیر خود را مشخص نماید.

این توپ دارای دو حفره است که خیلی ساده اکسیژن و هوا را به داخل توپ هدایت می کنند. هیجانی که این توپ به شما می دهد باعث تند شدن ضربان قلب و نیاز بیشتر به اکسیژن می شود در هنگام ساخت این توپ ها همه جوانب برای آن در نظر گرفته شده است.

زورب بال کیش

قوانین استفاده از زورب بال

  • استفاده افراد زیر 4 سال ممنوع است با این حال حفظ تعادل برای کودکان سخت است و بهترین سن برای استفاده از این تفریح نوجوان و بزرگسال است.
  • استفاده از این تفریح هیچ محدودیت جنسی ندارد.
  • شرایط آب و هوایی هم تاثیر زیادی دارد. برای مثال اگر هوا طوفانی باشدامکان استفاده از این تفریح وجود ندارد.

نظرات کاربران (0 نظر)