پیگیری خرید

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در رشته ی ریاضی فیزیک تحصیل کرده و لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد. فرزاد فرزین تنها یک خواهر بزرگ تر به نام نیلوفر دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و مادرش رئیس اداره ثبت احوال منطقه یک بوده و اکنون هم پدر و هم مادرش باز نشسته می باشند. طبق گفته فرزاد، زمانی که 2 سال داشته خانواده برای خواهرش که کلاس پیانو میرفت، کیببورد خریدند. اما هیچکس به او اجازه دست زدن به کیبورد را نمی داد زیرا بسیار کوچک و خراب کار بوده است. اما به مرور زمان پدر و مارش متوجه استعداد او شدند.

بیوگرافی فرزاد فرزین

شروع آهنگ سازی

فرزاد فرزین در سن 13 و 14 سالگی علاقه ی زیادی به آهنگسازی پیدا کرد و دائما در ذهنش آهنگ هایی می ساخت و آلبوم جمع می کرد. این کار را تا 17 سالگی ادامه داد و آلبوم هایی را که می ساخت به پسر دایی هایش می داد تا آن ها گوش بدهند. وی برای آموختن سلفژ نزد سروش عازمی رفت و دوره ای فشرده را گذراند.

ازدواج

وی در حال حاضر متاهل می باشد و نام همسر او شیوا کاکاخانی می باشد. عکسی از همسر وی منتشر نشده و تمامی عکس های موجود مربوط به همکاران و هوادارانش می باشد.

بازیگری

وی سال 1385 در فیلمی با نام پسران آجری حضور یافت که به کارگردانی مجید قاضی زاده بود. از دیگر کار ها آن می توان به تله فیلمی با نام دنیای محبوب اشاره کرد که در آن نقشی کوتاه داشت. از دیگر کار ها آن می توان به تله فیلمی با نام دنیای محبوب اشاره کرد که در آن نقشی کوتاه داشت و در سال 1387 آهنگ تیتراژ فیلم سوپر استار را خواند. همچنین تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را نیز خوانده است. یکی از کار های سینمایی که در آن به نقش آفرینی پرداخت سگ های پوشالی نام دارد. بعد ها سال 1395 در سریال عاشقانه به ایفای نقش پرداخت. منوچهر هادی کارگردانی این سریال را به عهده داشت.

بیوگرافی فرزاد فرزین

بازیگری و خوانندگی در سریال مانکن

فرزاد فرزین در سریال مانکن به عنوان خواننده و بازیگر حضور پیدا کرد و در کنار افرادی مانند: ساره بیات، محمدرضا فروتن و ... به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی فرزاد فرزین

همکاری با شبکه MITV

وی در زمانی که این شبکه ی ماهواره ای مجوز داشت مدتی با این شبکه همکاری کرد. پس از لغو مجوز شبکه MITV. به وی گفتند تا کلیپ هایش را از شبکه پس بگیرد. اما ممکن نبود و باعث ممنوع الکار شدن او شد.

شروع حرفه ای موسیقی

وی در سال 1377 به صورت جدی موسیقی را با گروه کروز آغاز کرد. پس از ساخت آلبوم اولش با نام شراره این گروه را ترک کرد. سال 1383 این آلبوم منتشر شد. او پس از اولین آلبومش همکاری خود را با دیگر خوانندگان آغاز کرد. رضا صادقی، مهدی مقدم، مهدی مدرس، امید آمری از جمله کسانی هستند که وی با آن ها هم آواز شد. وی برای امید آمری و مهدی مدرس تنظیم کرد و در آلبوم متاسفم محسن چاوشی به عنوان همخوان، نوازنده، میکس و مستر کننده حضور پیدا کرد. در این میان نیز چندین موزیک ویدئو تهیه کرد که او را برای کار های بعدی اش دچار مشکل کرد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

کنسرت

وی آلبوم شوک را با موفقیت چشم گیری به اتمام رساند و پس از آن به اجرای کنسرت های مختلف در سراسر کشور پرداخت. در سال های اخیر نیز تیتراژ بعضی از برنامه های تلویزیونی نظیر: شب به خیر تهران، کوله پشتی و ... را اجرا کرده است.

بیوگرافی فرزاد فرزین

آلبوم ها

بعد از آلبوم شوک، آلبوم دیگری را نام شانس آغاز و تیم کاری اش را نیز عوض کرد. در این آلبوم با افراد سرشناسی نظیر: پدرام کشتکار، حامد هاکان، کوشان حداد همکاری داشت. آلبو شانس در اسفند 1388 عرضه شد و در همان ابتدا با فروش خوبی مواجه شدند. بعد از موفقیت های پی در پی در آلبوم های شوک و شانس آلبومی دیگر با نام شلیک را آغاز کرد. در این آلبوم افرادی نظیر: کوشان حداد، انوشیروان تقوی با وی همکاری داشتند. فرزاد فرزین در بین آلبوم شانس و شلیک در 2 آلبوم گروهی نیز حضور یافت. همچنین او ذکر کرد که به احتمال خیلی زیاد در آلبوم های گروهی حضور پیدا نمی کند. وی در چند سال اخیر کنسرت های جذاب و متفاوتی را با کارگردانی کیوان ملک مطیعی برگزار کرد که باعث محبوبیت آن شد.

حضور در شبکه سه

در سال 1390 وی در برنامه نوروزی شبکه سه آمد و با همکاری بهنام صفوی، علی اصحابی قطعه ای مخصوص برای ویژه برنامه نوروز آماده کرده بودند.
 

نظرات کاربران (0 نظر)