پیگیری خرید

معرفی شرکت هواپیمایی وارش

جوان‌ترین ایرلاین کشور شرکت هواپیمایی وارش می باشد. این شرکت فعالیت خود را در قالب سهامی خاص در سال 1396 آغاز کرده است و اولین پرواز این شرکت در تاریخ 1397/7/17 از مبدا فرودگاه مهرآباد به مقصد ساری بود.

شاید شما هم کلمه وارش برایتان جالب باشد، معنای کلمه ی وارش در گویش شیرین مازندرانی به معنای باران و ایرلاین وارش به معنای اولین شرکت هواپیمایی در استان مازندران می باشد.

همچنین شعار هواپیمایی وارش : (( باشکوه نام ایران، در طلوع آرامش، بر فراز آسمان‌ها می درخشد - نام وارش)) ، این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده است حتی این شعار در وبسایت رسمی این شرکت هواپیمایی دیده می شود. 
هواپیمایی وارش

هدف از تاسیس شرکت هواپیمایی وارش در مازندران چه بود؟

کمتر ایرلاینی داریم که حوزه فعالیت آن تنها در یک استان باشد اما شرکت هواپیمایی وارش جز ایرلاین هایی است که فعالیت خودش را در استان مازندران متمرکز کرد زیرا  طبق آمار به دست آمده هر ساله 12 میلیون فقط در تابستان به مناطق شمالی کشور سفر میکنند بنابراین وجود این هواپیمایی ضرورت زیادی دارد و می تواند کمک زیادی برای آسایش مردم بکند. شرکت هواپیمایی وارش امکان سفر در هر نقطه ای از شمال را در مدت زمان بسیار کم به راحتی فراهم می کند.

شاید این تازه تاسیس بودن شرکت هواپیمایی وارش شما را نگران کند اما توجه کنید که هواپیمایی وارش از سایر ایرلاین های چیزی کم ندارد و مانند دیگر ایرلاین‌ها خدمات کترینگ و حمل سالم بار و چمدان را برای مسافران ارائه می دهد و همچنین پرسنل وارش آموزش های کاملی مطابق با استاندارد های پروازی دیده‌اند بنابراین می توانید پروازی توام با امنیت و آرامش را با وارش تجربه کنید.

لوگوی شرکت هواپیمایی وارش

لوگوی ایرلاین نشانه‌ی نماد تجاری آن شرکت به شمار می رود که پشت پرده‌ی این لوگو فلسفه‌ای پنهان شده وجود دارد. شرکت هواپیمایی وارش نیز مانند دیگر شرکت ها دارای نماد مختص به خود می باشد. 

لوگوی هواپیمایی وارش

مدیر عامل شرکت هواپیمایی وارش

کاپیتان فرهنگ رمضانپور، مدیر عامل شرکت هواپیمایی وارش می باشد که مانند ایرلاین‌اش جوان و پر انرژی می باشد. این مدیر عامل نیز در میان دیگر مدیران شرکت هواپیمایی از همه جوانتر می باشد.
شرکت هواپیمایی وارش از تمامی متخصصان برای توسعه زیرساخت های صنعت هوایی مازندران کمک می گیرد . یکی از اولویت های این شرکت این است که در کنار ارتقا سطح کیفی پرواز ها تضمین ایمنی پرواز را نیز دارا باشد
پرسنل شرکت هواپیمایی وارش

قطب های شرکت هواپیمایی وارش

شرکت هواپیمایی وارش دارای دو قط می باشد که یکی در ساری و دیگری در تهران قرار دارد در پایین آدرس این دو دفتر را به طور کام برای شما می گوییم:

  • آدرس دفتر تهران : شهرک اکباتان خیابان نفیسی خیابان کیوان پلاک 4 
  • آدرس دفتر ساری: میدان شهدا به سمت ملامجدالدین شرکت هواپیمایی وارش 

مقاصد داخلی هواپیما وارش

اگر چه تمرکز اصلی شرکت هواپیمایی وارش بر استان مازندران است اما مسافران می توانند با خرید بلیط های این شرکت هواپیمایی به دیگر شهرهای پر رفت و آمد نیز سفری آسوده داشته باشند شهرهای مقصد ایرلاین این شرکت شامل: تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، تهران، مشهد، ساری، کیش، گرگان، رامسر، نوشهر و رشت می باشد. 

مقاصد خارجی

شرکت هواپیمایی وارش در حال حاضر فعالیتی برای سفرهای خارجی انجام نمیدهد.

مقاصد داخلی شرکت هواپیمایی وارش

کلاس های پروازی هواپیمایی وارش

هواپیمایی وارش فقط در یک نوع کلاس پروازی اکونومی می باشد، اگر اطلاعی از این نوع کلاس پروازی ندارید می توانید با مراجعه به لینک مربوطه اطلاعات لازم را به دست آورید.

معرفی ناوگان‌های هوایی وارش

این شرکت هواپیمایی در واقع در ابتدا 5 هواپیما داشت که سه فروند آن بوئینگ 737-300 و دو فروند آن بوئینگ 737-500 می باشد. سن هر دو هواپیما به طور متوسط 20 سال است. سری 500 این هواپیماها کیفیت مطلوبی دارد و دارای بدنه کوتاه‌تری می باشد همچنین قادر است 126 تا 132 نفر را جابجا کند. گفته می شود که قرار است هواپیماهای جدیدتری برای شرکت هواپیمایی وارش خریداری شود.

ناوگان هواپیمایی وارش

ناوگان هواپیمایی وارش

بار مجاز به هواپیما وارش

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پرواز های وارش نباید بیشتر از 5 کیلوگرم باشد و بار مجاز در پرواز های وارش حداکثر 20 کیلوگرم می‌باشد.
 

مدارک مورد نیاز برای ورود موجود زنده به هواپیما وارش

تمام شرکت های هواپیمایی قوانینی را برای ورود حیوانات زنده دارند که تمامی مسافرین باید به آن‌ها عمل کنند.
اگر شما می خواهید حیوان خانگی خود را به داخل هواپیما ببرید باید مدارکی همچون: شناسنامه، کارت واکسیناسیون و قفس مناسب داشته باشد اما این قوانین به اینجا ختم نمی شود زیرا موارد دیگری برای سایز قفس و کارت واکسیناسیون مورد نیاز می باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
شرکت هواپیمایی وارش از پذیرفتن حیوانات گران قیمت، حیوانات وحشی، آبزیان، پیله حشرات و حیوانات غیر خانگی به صورت روش همراه معذور می باشد و فقط در صورتیکه تمامی مدارک ذکر شده را به صورت حمل غیر همراه انتخاب کنید امکان پذیر است.

قفس حیوانات باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • قفس باید به اندازه ای باشد که حیوانات بتوانند در آن بایستند.
  • قفس دارا منافذ تهویه مناسب باشد.
  • حیوان مادر تا 3 فرزند در صورتی که از سن بچه هایش بیش از 12 هفته نگذشته باشد. 

 هزینه حمل موجود زنده

  • هزینه ی حمل حیوانات زنده به شرح زیر می باشد
  • هزینه ی پرندگان خانگی : وزن کامل پرنده به همراه قفس (تا 10کیلو به میزان 10 کیلو و بیشتر از آن وزن واقعی )×4×مقدار اضافه بار مسیر
  • هزینه حیوانات اهلی و خانگی = وزن کامل حیوان به همراه قفس×3 ×مقدار اضافه بار مسیر

قوانین حمل حیوانات زنده

قوانین پذیرفتن کودک بدون همراه

هواپیمایی وارش برای پذیرفتن کودک همراه شرایط زیر را وضع کرده است: 

  • کودک بدون همراه باید در محدوده سنی 5 الی 12 سال باشد.

  • حضور والدین و یا قیم به همراه شناسنامه و یا کارت ملی به کانتر پذیرش الزامی است.
  • اگر کودک توسط یکی از اقوام به کانتر پذیرش مراجعه کند ارائه مدارک احراز هویت شخص همراه کودک الزامی است.
  • هزینه بلیط مسافر کودک بدون همراه با مسافر بزرگسال یکسان است.
  • مهماندار ارشد تمامی تلاش خود را برای مراقبت از کودک شما خواهد نمود.

قوانین کودک بدون همراه

نظرات کاربران (0 نظر)