پیگیری خرید

موسسه علوم و فنون جزیره کیش

موسسه علوم و فنون جزیره کیش به سازمان منطقه آزاد کیش وابسته است و از سال 1367 شروع به کار کرد. همچنین با توجه به نیاز کشور، آموزش زبان های مختلف خارجی را در برنامه ی کاری خود گذاشته است و اکنون با بیش از 120 مرکز آموزشی در کل کشور، یکی از بزرگ ترین مراکز آموزش زبان های خارجی در کشور به حساب می آید.

مرکز علوم و فنون جزیره کیش

این موسسه مسابقه، همایش و دوره های مختلفی برگزار می کند که به عنوان یکی از بازو های پژوهشی سازمان منطقه آزاد کیش به شمار می آید و برای ایجاد تحول در سطح آموزشی تلاش زیادی می کند. همچنین این موسسه آزمون های مختلفی را نیز به صورت آنلاین برگزار می کند.

مرکز علوم و فنون جزیره کیش

دوره های موجود در این موسسه

از دوره هایی که در این موسسه برگزار می شود می توان به دوره MSRT، دوره زبان انگلیسی خردسالان، دوره زبان انگلیسی کودکان، دوره زبان انگلیسی نوجوانان، دوره زبان انگلیسی بزرگسالان، دوره آیلتس، دوره تخصصی تافل، دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص اشاره کرد.

مرکز علوم و فنون جزیره کیش

توضیحات مختصری در مورد دوره های موسسه علوم و فنون کیش

دوره تافل:

برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در کشور های مختلف را دارند، این دوره و آزمون آن بسیار مهم است. این موسسه دوره های تخصصی تافل را با بهترین اساتید برگزار می کند. شما پس از گذراندن این دوره برای شرکت در آزمون تافل آماده شده اید.

دوره آیلتس:

برای سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، دوره های آیلتس از بهترین دوره ها می باشد که این موسسه نیز برگزار می کند. آزمون آیلتس دارای 9 سطح نمره می باشد. اگر فردی در این آزمون 9 بگیرد یعنی سطح زبان آن بسیار بالا و اگر نمره ی 1 بگیرد یعنی سطح زبان آن بسیار پایین می باشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی برای هدف های ویژه:

برای یادگیری زبان انگلیسی ویژه برای تخصص های مختلف و مشاغل باید در دوره های انگلیسی ESP شرکت کرد. در طول این دوره با واژگان خاص و مهارت های مورد نیاز آشنا می شویم. گاها این دوره های اختصاصی در موسسه بنا به درخواست سازمان های دولتی یا خصوصی برگزار می شود.

دوره MSRT: 

این آزمون از آزمون های زبان انگلیسی داخلی در ایران است که مانند آزمون تافل کوچکی می باشد و معمولا دانشجویان یا متقاضیان کنکور دکتری در آن شرکت می کنند. مدرک دوره MSRT برای 2 سال اعتبار دارد. وزارت علوم مدرک این آزمون را تایید کرده و معمولا هر ماه برگزار می شود.

دوره زبان انگلیسی برای بزرگسالان:

این موسسه آموزشی دوره های آموزش انگلیسی برای بزرگسالان برگزار می کند. استاد های این دوره ها سطح بسیار بالایی دارند. افرادی که در این دوره شرکت می کنند می توانند تا سطح بسیار بالایی زبان خود را ارتقا دهند.

دوره های زبان انگلیسی برای نوجوانان:

این موسسه برای آموزش زبان کتاب هایی بسیار خوب را معرفی می کند. برای دوره نوجوانان نیز کتاب خاصی را برای اولین بار در کشور انتخاب کردند که تحولی را ایجاد کرد.

دوره زبان انگلیسی کودکان:

در این موسسه دوره های آموزشی زبان انگلیسی مخصوص کودکان برگزار می شود که هدف افزایش سطح می باشد.

دوره زبان انگلیسی برای خردسالان:

زبان انگلیسی نقش زیادی در آینده دارد به همین دلیل این موسسه دوره هایی موثر برای کودکان می گذارد.

شماره های داخلی موسسه علوم و فنون جزیره کیش

تلفن گویا: 41592000(021)

1 روابط عمومی 290
2 امور مالی 243
3 امور شعب 236، 237
4 امور اداری 253
5 پژوهش و نوآوری 271
6 دبیرخانه 256، 255
7 حراست 212، 211
8 فناوری اطلاعات 275 تا 278
9 امور مشتریان 222
10 تربیت مدرس (TTC) 230، 221
11 کنترل کیفیت آموزشی 229، 228
12 آموزش 224، 223

موقعیت جغرافیایی

آدرس شعبه ی جزیره کیش: انتهای بلوار اندیشه، پشت بازار مریم

شماره تلفن: 2-44455771-076

نظرات کاربران (0 نظر)