پیگیری خرید

تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان

قیمت تور کیش از اصفهان :

قیمت تور کیش به اصفهان بر اساس دو معیار کلی تعیین می گردد. هزینه بلیط رفت و برگشت پرواز به همراه هزینه اقامت در هتل های شهر مقصد، قیمت کلی تور را برای شما مشخص خواهد کرد. قیمت تور کیش از اصفهان به کیش از 900 هزار تومان آغاز شده و بسته به تاریخ پرواز و نوع هتل افزایش می یابد.

تور ارزان قیمت کیش از اصفهان :

اگر به دنبال رزرو توری ارزان از مقصد اصفهان به جزیره کیش هستید باید بازه زمانی سفر خود را به گونه ای انتخاب کنید که هزینه پرواز و هزینه هتل به نسبت ایام پیک کمتر باشد. به طور مثال در اوایل مهر که مدارس شروع می شود، در ماه رمضان و در بازه زمانی امتحانات تعداد مسافران جزیره کاهش خواهد یافت . 

همین امر سبب می شود که هزینه کلی تور برای شما پائین تر از حالت عادی شود و سفری مقرون به صرفه تر خواهید داشت.

برای اقامت کم هزینه تر در جزیره کیش هم می توانید از هتل های سه ستاره و دو ستاره نظیر هتل پانیذ، هتل ققنوس، هتل آنا، هتل پارس نیک، هتل پارسیان و ... استفاده کنید.

تور لحظه آخری اصفهان به کیش :

تور لحظه آخری در شرایطی پیش خواهد آمد که صندلی های پرواز و اتاق های هتل به صورت کامل پر نشده باشند و در لحظات اخر تنها به پر کردن جایگاه های خالی اکتفا کنند از این رو اغلب سود حاصل از تور را حذف میکنند و به قیمت پائین قابل خریداری خواهند بود. این نوع تور بیشتر در فصل امتحانات و یا باز شدن مدارس دیده می شود.

برای رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

02172806

از اصفهان تا کیش چند ساعت راه است؟

اگر با ماشین قصد داشته باشید به کیش سفر کنید، حدودا بین 11-13 ساعت را در راه سپری خواهید کرد و از اصفهان به بندر عباس خواهید رسید و سپس از آنجا با کشتی به سمت جزیره خواهید رفت. اما اگر مسیر هوایی را در نظر بگیرید شما تنها یک ساعت و 15 دقیقه تا یک ساعت و نیم در راه خواهید بود و با صرف وقت کمی به شهر مقصد می رسید.

خدمات تور کیش از اصفهان :

با رزرو تور کیش از سایت بدوکیش خدمات زیر به شما ارائه می شود.

  1. صبحانه بوفه رایگان
  2. بلیط رفت و برگشت هواپیما
  3. ترانسفر فرودگاهی رایگان

نظرات کاربران (0 نظر)