پیگیری خرید

تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش به چه معنا است؟

همانطور که از اسم این تور پیداست این فرصت فقط در لحظات آخر شروع سفر پیش می آید. در این تورها شما هزینه ی کمتری به نسبت کسانی که قبلا این تور را رزرو کرده اند پرداخت میکنید و همچنین می توانید از همان امکاناتی که سایر مسافرین استفاده می کنند شما نیز استفاده کنید.

کیفیت تور های لحظه آخری کیش چگونه است؟

جالب است بدانید تورهای لحظه آخری کیش کیفیت به مراتب بالاتری دارند و اکثر مسافران به دلیل هزینه های زیاد سفر به کیش هتل های 2 و یا 3 ستاره را انتخاب می کنند. اما این امکان می باشد که با تور لحظه آخری بتوانید هتل 4 یا 5 ستاره را به قیمت هتل های 3 ستاره رزرو کنید، بنابراین این تورها و هتل ها بسیار سریع پر می شود. همچنین هتل های 2 و 3 ستاره نیز به قیمت های بسیار مناسبی در تور های لحظه آخری آماده شده است.

تور لحظه آخری کیش

ساعات پرواز تورهای لحظه آخری کیش 

پروازهای کیش از ساعت 6 صبح تا 17 با ظرفیت های معمولا تکمیل پرواز می کنند، بنابراین نمیتوانیم زمان دقیقی برای تورهای لحظه آخری کیش تعیین کنیم زیرا بستگی به ظرفیت خالی تور دارد.

تور لحظه آخری کیش مناسب چه کسانی است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی که به دنبال مسافرتهای هیجانی و بدون برنامه ریزی می باشید و یا تصمیم ناگهانی به سفر گرفته اید اما نمی خواهید هزینه زیادی برای تفریحات و تورها پرداخت کنید یا حتی مساله فوری برایتان پیش آمده و باید به صورت فوری هتل و یا هواپیمای مورد نظرتان را رزرو کنید خوب به طبع بهترین پیشنهاد به شما انتخاب تورهای لحظه آخری کیش است.

مشکلات تور های لحظه آخری کیش 

تنها مشکل تور لحظه آخری کیش این است که زمان پرواز تور، یک یا دو روز و یا چند ساعت بعد از زمان رزرو شما میباشد. بنابراین کسانی که این تورها را انتخاب میکنند باید آمادگی کافی برای سفر را داشته باشند تا از پرواز جا نمانند. 

بهترین راه برای اطلاع از تورهای لحظه آخری کیش

تورهای لحظه آخری کیش به دلیل اینکه ظرفیت محدودی دارند و هم چنین زمان کمی تا سفر دارند با  تراکت، روزنامه، بنر و ... نمیشود اطلاع رسانی کرد، بنابراین تنها راهی که می شود از این تور ها مطلع شوید فضای مجازی و یا پیامک می باشد، به همین دلیل سودجویان و کلاهبرداران با پیغام های جعلی ، سایت های تقلبی و پیامک ها زیاد و تخفیفات هیجان انگیز مبالغ زیادی را به جیب میزنند اما شما می توانید با مراجعه به سایت بدو کیش از تورهای لحظه آخری کیش مطلع شوید و تور مورد نظرتان را رزرو کنید، در نهایت با خیال راحت آماده سفر شوید.

تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش، قطعا عیب بزرگی دارد!

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا تورهای لحظه آخری کیش ارزان هستند حتما عیب بزرگی دارند!!! اما باورکنید این گونه نیست زیرا یکی از عوامل مهم ارائه تورهای لحظه آخری کیش چارتر پرواز هواپیما است.

چارتر پرواز به زبان ساده یعنی رزرو بلیط های یک پرواز توسط آژانس هواپیمایی که با توجه به فصول سال، تعداد مشتریان متغییر است، حال فکر کنید شما مدیر یک آژانس هواپیمایی هستید که هزینه ی پروازهای سال آینده خود را قبلا خریداری کرده اید و هم اکنون به دلیل شرایط آب و هوایی، بروز مشکلات ناخواسته و یا شرایط نامطلوب شهر بلیط هایتان کاملا فروش نرفته است و هواپیمای شما تعدادی صندلی خالی دارد، بنابراین شما مجبور می شوید که برای جلوگیری ضرر و زیان، از پدیده تورهای لحظه آخری کیش استفاده کنید.

به همین دلیل شرکت های هواپیمایی و هتل ها برای اینکه از ضرر مالی جلوگیری کنند از تورهای لحظه آخری کیش استفاده می کنند.   

تر لحظه آخری کیش

قیمت تورهای لحظه آخری کیش 

جزیره کیش یکی از زیباترین مناطق ایران است و دارای تفریحات آبی و غیرآبی هیجان انگیز، هتل ها و رستورانهای لاکچری متعدد، طبیعتا هزینه سفر بیشتری را دارید. اما نگران نباشید، زیرا با ارائه تورهای لحظه آخری کیش، اکثر افراد با پرداخت بودجه های متفاوت می توانند به این جزیره زیبا سفر کنند. در این تورهای لحظه آخری کیش مسافران میتواند بلیط ها را با 20 الی 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

به دنبال تور ارزان تر میگردی؟؟ می تونی از تور های ارزان دقیقه 90 بدو کیش استفاده کنید.

نظرات کاربران (0 نظر)