پیگیری خرید

تور کیش از تبریز

تور کیش از تبریز از مسیر های پرمخاطب و پرتردد می باشد و مسافران نیاز به برنامه ریزی درست برای استفاده از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی، سواحل زیبا و آرام خلیج فارس، مراکز خرید و فروشگاه ها برای خرید بهترین برند ها را دارند. همچنین تفریحات بسیار هیجان انگیز آبی مانند: غواصی، قایق سواری، جت اسکی، شاتل، پاراسل و ... در جزیره ی زیبای کیش برای شما فراهم است که با مراجعه به سایت بدو کیش و انتخاب تور مورد نظر‌تان می‌توانید سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

تور تبریز به کیش

معرفی مکان‌های گردشگری تور تبریز به کیش

یکی از دلایل اصلی سفر گردشگران به کیش استفاده از جاذبه های تفریحی و تاریخی و همچنین مراکز خرید است. اگر امکان سفر 5 روزه به کیش را داشته باشید می توانید از اکثر جاذبه‌های کیش دیدن کنید. از جاذبه‌های کیش می توان مواردی مانند: اسکله‌ی تفریحی، کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز، آکواریوم کیش، پایاب کیش، پارک دلفین ها، باغ پرندگان، سافاری کیش، شهر باستانی حریره، نمایشگاه خزندگان و.... نام برد

تور از تبریز به کیش

گردشگران و مسافران از تبریز به کیش میتوانند با توجه به مبلغی که می خواهند هزینه کنند و خدمات و امکاناتی که برای استفاده مد نظر دارند از میان هتل های دو ستاره، سه ستاره، چهار و پنج ستاره انتخابی مناسب را داشته باشند. همچنین میتوانند از میان سوئیت ها و هتل آپارتمان ها گزینه ی مناسب برای رزرو را انتخاب کنند.

شما با سفر با تور میتوانید دغدغه‌ی کمتری نسبت به سفر شخصی برای انتخاب خود داشته باشید زیرا هماهنگی های لازم انجام شده است و شما میتوانید از خدمات و امکاناتی مانند: ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و ... و گاهی در بعضی تورها امکان استفاده از وعده‌ی غذایی ناهار یا شام در بهترین رستوران‌ها برای شما فراهم است. همچنین شما می‌توانید از تخفیفات خاص تورها استفاده کنید.

فاصله تبریز تا کیش

شما میتوانید از شهر تبریز به کیش از طریق زمینی یا هوایی سفر کنید که در زیر به اختصار اشاره می کنیم:

  • سفر زمینی بسیار طولانی و خسته کننده است، شما از تبریز مسافتی حدودا دو هزار کیلومتر فاصله تا بندر لنگه دارید و از آنجا نیز باید با کشتی مسافربری تا جزیره ی کیش سفر کنید. 
  • با سفر هوایی به کیش در زمان شما صرفه جویی میشود، مسیر هوایی تبریز کیش 1469 کیلومتر است و شما حدود 2 ساعت و 15 دقیقه فاصله‌ی زمانی تا رسیدن به جزیره زیبای کیش دارید. تورها غالبا به صورت هوایی انجام می شوند.

بهترین ساعت پروازی تبریز به کیش

ساعت پرواز تاثیر زیادی در تورهای تبریز به کیش دارد، اولین پرواز در ساعت 11 و آخرین پرواز در ساعت 20  از فرودگاه تبریز به مقصد کیش انجام می شود، با توجه به ساعت تحویل اتاق‌های هتل ( تحویل به مسافر ساعت 14 و تخلیه‌ی اتاق ساعت 12 ) بهترین ساعت پروازی رفت صبح و برگشت شب است.

تور کیش ارزان قیمت از تبریز

اکثریت مردم برای سفر های داخلی و خارجی به دنبال سفر با هزینه‌های پایین هستند، برای خرید تور ارزان از تبریز به کیش باید به مواردی مانند: پرواز هواپیمایی، تعداد روزهای سفر، نوع هتل و زمان سفر دقت کنید. زمان اقامت در این تورها اغلب حدود چهار روز و سه شب می‌باشد و پروازها معمولا از نوع  چارتری هستند، خوشبختانه تمامی هتل‌های کیش دارای ترانسفر رایگان است و شما نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

معرفی تور لحظه آخری کیش از تبریز 

اگر تمایل به سفر با هواپیما را داشته باشید با اصطلاح بلیط هواپیمای لحظه آخری و یا تور لحظه آخری مواجه خواهید شد، منظور از این اصطلاح این است که در روزهای نزدیک به پرواز بلیط‌هایی که به فروش نرسیده یا کنسل شده‌اند با قیمت پایین به فروش میرسند بنابراین اگر آماده‌ی سفر به کیش باشید می‌توانید تورهای لحظه آخری کیش از تبریز را در سایت بدو کیش شکار کنید.

تور کیش از تبریز دقیقه 90

ترکیب دو تور ارزان و لحظه آخری می باشد و تفاوت آن در این است که شما باید چمدان خود را بسته و آمادگی سفر برای چند ساعت دیگر را داشته باشید و گاهی سفر برای 10 تا 15 ساعت دیگر جز پرواز دقیقه 90 به شمار می رود و شما با هزینه‌ی کم می‌توانید سفری پرهیجان را پیش رو داشته باشید.

تورهای لوکس تبریز به کیش را چگونه رزرو کنیم؟

اگر شما تمایل به سفری لوکس به جزیره‌ی زیبای کیش را دارید، با اقامت در هتل‌های 5 ستاره‌ی کیش می‌توانید سفری رویایی با بهره‌مندی از امکانات عالی تجربه کنید با رزرو بلیط پرواز هایی با کلاس پروازی فرست یا بیزینس تجربه ای سفر هوایی آرام و دنج را داشته باشید و همچنین با اقامت در هتل های پنج ستاره مانند ترنج، داریوش و ... از امکانات و خدمات رفاهی متمایز از سایر هتل ها مانند: استخر، سونا، ماساژ و ... در محیطی منحصر به فرد و لوکس استفاده کنید.

تور کیش از تبریز با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟

تور تبریز به کیش، از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به مقصد کیش با هواپیماهای شرکت هواپیمایی کیش ایر و ایر تور انجام می شود که دارای کلاس پروازی اکونومی و بیزینس هستند. مسافران با توجه به مبلغی که پرداخت می‌کنند میتوانند از این کلاس‌های پروازی و امکانت آن استفاده کنند.

نظرات کاربران (0 نظر)